Комунальне підприємство "Київський метрополітен" пропонує надати йому повноваження з розміщення реклами, повідомив начальник метрополітену Віктор Брагінський на прес-конференції в Києві в четвер.
За його словами, метрополітен вже звернувся до транспортної комісії Київдержміськадміністрації з метою підготовки відповідного розпорядження.
"Ми пропонуємо дати нам 100% прав з розміщення реклами, що допоможе збільшити дохід підприємства", – сказав він.
На сьогоднішній день розміщенням реклами в метрополітені займається КП "Київреклама".
Читайте також:
- Підняття тарифів на проїзд до рівня собівартості дозволить лише обслуговувати пасажирів, але не розвиватися – КП "КМ"
- Рівень впровадження нових технологій в київському метро залежатиме від величини нових тарифів – КП "КМ"
- Гілки київського метро "перетворилися" на струнких красунь
- На двох станціях київського метро жетони продаватимуть лише через автомати
- У 2015 році Київське метро залишиться без пластмасових жетонів