З сьогоднішнього дня метрополітен Києва запустив офіційний акаунт в мережі Instagram. На сторінці kyivmetrogram можна буде побачити як повсякденне життя підприємства, так і потаємні куточки, де не ступає "нога пасажира".
Перші роботи створила група талановитих українських інстаграмеров в рамках ініціативи #empty. "Ми раді, що метро відкрило двері нашого проекту і наші фолловери отримали можливість подивитися фото його цікавих локацій", – сказав координатор Валентин Малиновський. Переглянути створені зображення можна з хештегом #empykyivmetro.
У метро впевнені, що Instagram підземки буде цікавим для пасажирів.
Нагадаємо, що за останній рік в київському метро було реалізовано чимало творчих проектів. Зокрема, відкрито зображення "3D сцени на "Театральній", полички буккросингу на станціях "Політехнічний інститут" та "Золоті ворота". Остання також стала своєрідною арт-галереєю, де вже було проведено більше чотирьох виставок.
Підприємство також повідомляє про зміни в роботі в Twitter, а про найцікавіше можна читати не тільки на офіційному сайті, а й на сторінці в соцмережі Facebook.
Станом на 10.58 у метрополітену п`ять підписників і одне викладене фото.