У вагонах столичного метрополітену зміниться дизайн лінійних схем.
"Головне завдання цієї схеми – вона допомагає визначати кількість проміжних станцій до необхідної і орієнтуватися, коли виходити. Виходячи з цього, ми і приймали всі наші рішення", – йдеться на сайті творців схеми "Агенти змін".
"Нова схема вдвічі більше попередньої. Завдяки багаторазовій примірці тестових схем ми з'ясували, що розмір 120 см є кращим. Це дозволяє без проблем розмістити схему в різних вагонах і зробити шрифт максимально великим", – наголошується в повідомленні.
На відміну від старих схем текст тепер розташований горизонтально. Навколо тексту тепер більше простору, тому назви станції не злипаються в суцільну масу.
Нова і стара лінійні схеми
"Більшість поїздок в метро пов'язані з пересадками між лініями. Тому ми вирішили їх особливо виділити: лінії перетинають схему практично повністю і створюють візуальний якір. Крім цього, пересадки на лінійній схемі схожі на пересадки на загальній за рахунок використання "гантельок", – зазначають творці схеми.
Окремим інформаційним шаром тепер з'явилися пересадки на інший швидкісний транспорт – міську електричку і швидкісний трамвай. "Також ми перенесли із загальної схеми основні залізничні та автовокзали: Центральний, Південний і Дарницький ж/д вокзали, залізничну станцію "Святошин", Центральний автовокзал, автостанції Київ і Видубичі. Додатково ми додали транспорт, який слідує в аеропорти", – йдеться в повідомленні.
Крім того, автори схеми показали видатні об'єкти, які розташовані поблизу станцій метро. Це не перелік пам'ятників або туристичних визначних пам'яток – це просто набір візуальних орієнтирів, які допоможуть асоціативно зв'язати станцію з впізнаваним об'єктом.