Успішність зборів у Бразилії з точки зору підвищення впізнаваності бренду ФК "Шахтар" змусила "гірників" задуматися про підкорення нових ринків.
За словами генерального директора "оранжево-чорних" Сергія Палкіна, у клубі задумалися про турне по Північній Америці чи Азії.
"Ми вже розмовляли з Містером з цього приводу. Він вважає, що на цьому не можна зупинятися, а потрібно дивитися і на Китай, і на Америку, тому що це дуже цікаві ринки", – сказав гендиректор "гірників" в інтерв'ю телеканалу Футбол-1 .
"Щоб будувати світовий міжнародний бренд, потрібно кожну зиму відлітати в інші країни на серйозні тури", – додав Сергій Палкін.
Читайте також:
- Сергій Палкін: "Мета цього туру – зробити бренд "Шахтаря" впізнаваним в усьому світі"
- Гендиректор "Шахтаря": "Нам важливо зіграти з топ-командами бразильського чемпіонату"
- Палкін: "Економічна криза на цей момент не позначається на "Шахтарі"
- "Шахтар" поїде на зимовий збір до Бразилії
- Луїс Адріано увійшов до списку кращих бомбардирів року за версією IFFHS
- "Шахтар" може позбутися права грати на "Арені Львів"
- Футболісти "Шахтаря" зіграли у водне поло
- Гравець "Шахтаря" Алан Патрік переходить в "Палмейрас"
- Делегація "Шахтаря" в Бразилії вшанувала пам'ять Майкона
- Футболісти "Шахтаря" підтримали Кріштіану Роналду
- "Шахтар" тренується серед крокодилів