Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Гол Роналду на клубному чемпіонаті світу зарахували тільки після відеоповтору

15 грудня 2016, 20:44

Вдруге на турнірі арбітр вдався до допомоги техніки

Фото AFP

Фото AFP

Сьогодні "Реал" обіграв мексиканську "Америку" у рамках півфінального матчу клубного чемпіонату світу. Голи за "вершкових" забивали Карім Бензема і Кріштіану Роналду.

Коли португалець забив другий гол у ворота "Америки", у арбітрів була підозра на офсайд.

Реклама

У зв'язку з цим головний суддя зустрічі Енріке Касарес скористався сучасною технологією і переглянув цей епізод на повторі. Тільки після цього бригада арбітрів прийняла рішення зарахувати взяття воріт.

У фіналі клубного чемпіонату світу "Реал" зіграє з японською "Касіма Антлерс". Зустріч пройде 18 грудня. Початок – о 12:30 за київським часом.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...