Євробляхи хочуть заборонити впускати в Україну без застави

29 жовтня 2018, 07:00

Олександр Панченко Олександр Панченко

Обіцяють знизити мита і скасувати заборону на старі машини


Хитрий хід. Якщо терміни транзитного пере

Хитрий хід. Якщо терміни транзитного пере / Фото: Анатолiй Бойко

Ажіотаж навколо рішення Верховного Суду, який скасував штраф, накладений митниками на водія, який неправомірно їздить на автомобілі з єврономерами, триває. Багато власників таких авто вирішили, що їхні машини тепер законні, але автоексперти цього не підтверджують. А народні депутати знову обіцяють зробити ввезення таких автомобілів невигідним вже в цьому році, прийнявши закони про внесення застави за ввезені транзитом машини. Тим часом проблема загострюється,  адже число таких машин до кінця року може подвоїтися, досягнувши двох мільйонів штук.

Суд і справа

Верховний Суд України минулого тижня скасував штраф (8500 грн),накладенийналюдину, якадвароки томунібитотранзитомввезла вУкраїнуавтомобільнаєврономерах,алене вивезлайогопротягом10днівіне сплатила збори та податки.Експертз питаньзаконодавчогозабезпеченнябезпекидорожньогорухуВолодимирКараваєвроз'яснивнам,щоВСУлишескасувавштраф,накладенийне потійстаттіМитногокодексу(ТК)іне більше.

"Митницязастосуваласт.469МК-змінастанутоварів,митнеоформленняяких незакінчено,алевнійнемаєтакогоположення,"яктимчасове ввезення",-говоритьКараваєв.-Заухиленнявідсплатимитнихзборів,заст.485МК,власникаавтоповиннібулиоштрафуватина300%платежів,алетермінинакладенняштрафу(6місяців)вжеупущені".

Закон

Вчора глава митного комітету ВР Ніна Южаніна заявила, що в ухвалений в 1-му читанні законопроект про узаконення авто на єврономерах внесуть правку про те, що за машини, які в'їжджають транзитом, їх водії повинні будуть внести заставу в сумі, що покриває всі необхідні платежі до держбюджету, як у випадку якби автомобіль ввозився в країну для постійного користування. Це, за її словами, зробить невигідним псевдотранзит, бо при порушенні термінів вивезення (10 днів) застава піде в казну. Також депутати обіцяють скасувати заборону на митне оформлення машин старше 5 років і які не відповідають екостандарти Євро-5, зменшити митний платіж і акцизний податок з б/в авто, але поки неясно наскільки. За словами жителя півдня, проблему треба вирішувати якнайшвидше, адже в 2018 р вже завезено до 500 тис. автомобілів з єврономерами, а всього їх вже близько 1,5 млн шт. Зараз платежі за 10-15-річний автомобіль ціною $ 1,5-2 тис. можна порівняти з вартістю самої машини. Автоексперт Олексій Мкртчян говорить, що при зниженні платежів до $ 500-700 і скасування згаданого заборони питання вирішиться:

"Більшістьфактичнихвласниківшвидшепогодятьсясплатитиіузаконититакийавтомобіль,ніжвтратитийогозовсім.Абюджетотримаєдо30 мільярдівгривень".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Винні в ДТП тікають

Реклама

За даними Держфіскальної служби, в Україні з початку року заїхало і виїхало понад 3 млн автомобілів на єврономерах, але більшість з них вважаються ввезеними законно – на рік, так як оформлені на нібито співробітників зарубіжних компаній. З них тимчасово ввезених – 2,7 млн шт., в транзитному стані – 470 тис. З транзитних терміни перебування порушені у 110 тис. машин, з тимчасово ввезених – у 210 тис. Як роз'яснюють в прес-службі МВС, головна небезпека від машин на єврономерах – невідомо, кому вони насправді належать, оскільки зареєстровані на фіктивні фірми та підставних осіб. В результаті при ДТП, особливо з постраждалими, винуватці безслідно зникають з місця події.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти