Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Експерт розповів, як китайці "кинули" росіян на 10 мільярдів доларів

22 квітня 2019, 06:30

Китайська компанія має намір позбавити росіян можливості заробляти на продажах майбутнього авіалайнера

Пропагандистські ЗМІ Кремля раділи тому, що Росія з Китаєм буде створювати перший після розпаду СРСР широкофюзеляжний пасажирський літак, проте реальність виявилася набагато суворішою.

Про це військово-політичний експерт Олександр Коваленко (Злий Одесит) пише на своїй сторінці у Живому журналі.

Як стало відомо, китайська СОМАС має намір позбавити Об'єднану авіабудівну корпорацію (РФ) можливості заробляти на продажах майбутнього лайнера CR929 в КНР. Китайці хочуть розділити ринок збуту літака, тим самим розділивши і дохід від нього.

Тобто, літак, на який було витрачено 20 млрд доларів в рівних частках, продаючись у Китаї буде приносити дохід лише СОМАС, а продаючись у Росії та за кордоном – ОАК, пише військовий експерт.

Він зауважив, що комусь ця схема може здатися справедливою, але справа в тому, що потреба ринку Китаю в CR929 складає більше тисячі літаків, а РФ – близько півсотні. Якщо ж говорити про експорт літака за кордон, то там росіяни муситимуть конкурувати з Boeing і Airbus.

Реклама

Таким чином, Китай не тільки позбавляє Росію можливості заробити на проекті, а й можливості хоча б компенсувати витрати на літак. І якщо чесно, ОАК нині набагато вигідніше залишити спільний проект, ніж продовжувати тягнути цей тягар, резюмував Коваленко.

Нагадаємо, раніше з посиланням на Злого Одесита повідомлялося, чому російським винищувачам не бачити берегів Індії .

А раніше експерт пояснив, чому Росія не може побудувати суперавіаносець.

В тренді
Як українці обходять ліміт на посилки: експерт розповіла про схеми

Довідка. CR929 – проект перспективного спільного російсько-китайського широкофюзеляжного літака на 250-300 пасажирів. Розробляється Об'єднаною авіабудівною корпорацією і китайською COMAC.

Базова версія широкофюзеляжного далекомагістрального літака буде позначатися як CR 929-600, молодша версія – CR 929-500, а старша версія – CR 929-700.

CR929-500 (230 крісел) – 14 000 км

CR929-600 (280 крісел) – 12 000 км

CR929-700 (320 крісел) – 10 000 км

А ранее эксперт объяснил, почему Россия не может построить суперавианосец .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...