Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Зношені електрички: в Україні змінять організацію перевезень

13 грудня 2019, 14:37

Модернізація приміських поїздів вимагає мільярдних інвестицій і грамотного управління

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

Мінінфраструктури запропонує змінити організацію приміських перевезень, які перебувають у жалюгідному стані, передавши частину їх місцевій владі.

"Підвищення якості приміських перевезень є одним з пріоритетів Міністерства інфраструктури та програми діяльності Кабінету міністрів ", – заявили в пресслужбі уряду.

Перший заступник міністра інфраструктури Дмитро Абрамович зазначив, що в 2018 році "Укрзалізниця" задекларувала 12,4 млрд грн збитків від перевезення пасажирів, з них близько 60% припадає на сегмент приміських перевезень.

"Щорічно в приміському сполученні "Укрзалізниця" перевозить близько 100 млн пасажирів. Сьогодні ми повинні обговорити важливу соціальну тему – це міські перевезення залізничним транспортом. Гостра і болюча проблема для населення України. Стан, в якому вони перебувають, – це насамперед соціальне питання, а потім уже економічне ", – сказав Абрамович.

Реклама

За його словами, розв'язання проблеми можливе через зміну моделі організації приміських перевезень.

"Угодою про асоціацію України і ЄС передбачено впровадження Регламенту європейської моделі організації пасажирських перевезень залізничним транспортом. Відповідно до цієї моделі, перевезення, визнані суспільно важливими, переводяться на контрактну основу із забезпеченням відповідної оплати коштом державного або місцевих бюджетів. Для приміських поїздів предметом контракту з перевізником стане замовлення конкретного графіка руху поїздів у складі конкретної кількості вагонів залежно від потреб регіону, аналізу пасажиропотоку, включаючи години пік", – пояснив перший заступник міністра.

В тренді
"Діра" в держбюджеті-2019 виявилася більшою, аніж прогнозували раніше: деталі

Абрамович зазначив, що впровадження цієї моделі дозволить місцевим громадам самим визначати потребу в приміських перевезеннях залізничним транспортом, впливати на складання графіка руху приміських поїздів і контролювати якість послуг, що надаються пасажирам.

"Аналогічна реформа організації пасажирських перевезень проведена у всіх країнах ЄС. Основи для впровадження європейської моделі закладені в законопроєкті "Про залізничний транспорт України", який у вересні цього року був зареєстрований народними депутатами України № 1196-1. Ухвала нового закону – це початок реформи, яку потрібно реалізувати. Ми повинні сформувати нове конкурентне середовище, і реформа організації пасажирських перевезень невідворотна", – зазначив Абрамович.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що на початку грудня в Києві скасували 12 рейсів електрички, а трамваї ходять з перебоями, що призводить до транспортного колапсу.

Також ми повідомляли, що буде з електричками, якщо віддати їх містам.

Дивіться докладніше в сюжеті про плани запустити в столиці муніципальну електричку:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...