Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Концесія починається: два вокзали в Україні віддадуть бізнесу

13 березня 2019, 12:54

Пілотний проект "Укрзалізниці" стартує не з Київського вокзалу

/ Фото: Сьогодні

В Україні в 2019 році запускається пілотний проект з концесії залізничних вокзалів. Про це розповів в інтерв'ю "Сегодня" голова правління "Укрзалізниці" (УЗ) Євген Кравцов.

"Ми вже в цьому році запускаємо пілотний проект по концесії двох вокзалів – це Миколаївський і Хмельницький. ... Хмельницький і Миколаївський вокзали якраз не дуже маленькі і не дуже великі. І обидва вокзалу потребують розширення і реконструкції. Миколаївський вокзал – у нього є великий потенціал", – зазначив Кравцов.

За його словами, УЗ відпрацьовує питання залучення до процесу ЄБРР і Всесвітнього банку. Це потрібно, щоб провести перевірки, технічні стадії, підготувати технічну документацію, адже в України небагато досвіду в проведенні концесій.

Залізничний вокзал Києва, до слова, поки залишиться в колишньому статусі.

"З огляду на те, що Київський вокзал – найголовніший вокзал країни, нерозумно починати концесію або використовувати нові механізми з нього. Зараз ми працюємо над концепцією самого вокзалу, також з архітектурними рішенням. Ми хочемо не тільки збільшити його прибутковість, а й поліпшити його як символ не тільки Києва, а й України. Потенціал Київського вокзалу величезний, він і сьогодні є зразком архітектури, але ми можемо зробити з нього дійсно візитку країни", – пояснив Кравцов.

В тренді
Весняна індексація пенсій може не вплинути на їх розмір: Пенсійний фонд пояснив, хто не отримає надбавку

Нагадаємо, раніше в УЗ відзначали, що залізничні вокзали є збитковими. Так, на утримання залізничних вокзалів "Укрзалізниця" витрачає півмільярда гривень на рік. Саме тому з'явилася ідея віддати вокзали в концесію.

Це означає, що бізнес може отримати вокзали в розпорядження на 20-30 років в обмін на їх модернізацію. Для передачі в концесію залізничні вокзали планували згрупувати і передати в окрему структуру в складі УЗ.

Детальніше про майбутнє української "залізниці" читайте на сайті "Сегодня" в матеріалі "Приватні потяги і тарифи: що хочуть зробити з залізницею в Україні"..

Реклама

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...