Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Як зміниться столиця у 2020 році: інтерв'ю з гендиректором "Київавтодору"

8 січня, 06:30

Олександр Марущак

Обіцяють пішохідні мости з критими галереями і ліфтами, а також великий ремонт на Пейзажній алеї

З початком літнього сезону столичні шляховики планують провести в столиці низку ремонтів вулиць і мостів, що не ремонтувалися по кілька десятиліть. Що саме планують відремонтувати, сайт "Сьогодні" дізнавався у Олександра Густєлєва, гендиректора комунальної корпорації "Київавтодор", який вже нам розповів про ремонти, виконані в столиці у 2019 році.

- Які плани на 2020 рік, на яких вулицях плануються масштабні ремонти?

- Крім середніх ремонтів, заплановані і капітальні: на проспекті Героїв Сталінграда, вулиці Терещенківській, вулиці Льва Толстого, вулиці Шумського, вулиці Борщагівській, вулиці Милославській, Броварському проспекті. Також почнемо будівництво нової автомобільної дороги між вулицею Довбуша та Броварським проспектом – це масштабний проект, який дозволить розвантажити транспортні потоки в мікрорайоні ДВРЗ на лівому березі Києва.

Новий пішохідний міст біля кінотеатру "Лейпциг". Фото: КК "Київавтодор"

- Я так розумію, що не всі розпочаті ремонти у 2019 році вдалося закінчити і ці масштабні роботи будуть завершені у 2020 році?

- Так. У 2019 році ми почали ремонти на 12 об'єктах. Частково роботи на них виконано, але закінчити їх можна буде в 2020 році. Це реконструкція вулиці Туполєва, капітальний ремонт проспекту Бандери, вулиці Пушкінської. Роботи будуть продовжені на вулиці Заболотного – від Одеської площі до будинку №156 і в зворотному напрямку. У центрі міста продовжимо реконструкцію вулиці Покровської в Подільському районі. До речі, в історичній частині міста дуже складно проводити ремонтні роботи через застарілі підземні комунікації. Ми робимо ремонт, а потім раптово прориває трубопровід і доводиться проводити розриття, щоб усунути аварію.

Пішохідний міст біля кінотеатру "Лейпциг". Фото: КК "Київавтодор"

На 2020 рік перейде і капітальний ремонт вулиці Микільсько-Ботанічної – від вулиці Тарасівської до вулиці Льва Толстого. Буде завершено капітальний ремонт вулиці Чорнобильської – від проспекту Перемоги до вулиці Уборевича. Продовжиться капітальний ремонт на проспекті Комарова.

Будуть тривати роботи на Борщагівському шляхопроводі. Це унікальний ремонт. Нам вдалося в максимально стислі терміни провести ремонт шляхопроводу і відновити на ньому рух швидкісного трамвая. У 2020 році роботи тут триватимуть, заплановано обмежити рух транспорту в бік Борщагівки, але трамвайне сполучення вже перекриватися не буде. Продовжиться капітальний ремонт шляхопроводів на перетині вулиці Богатирської з проспектом Бандери, а також на перетині Богатирської і Оболонського проспекту. Щоб замінити деякі конструктивні елементи, нам довелося домкратами підняти прольоти над опорами.

Новий міст біля вулиці Миколи Василенка. Фото: КК "Київавтодор"

Також будемо завершувати капремонт пішохідного моста через лінію швидкісного трамвая біля кінотеатру "Лейпциг" та пішохідного моста через проспект Космонавта Комарова біля вулиці Миколи Василенка. На цих об'єктах з'являться пішохідні галереї. А самі мости будуть обладнані ліфтами для маломобільних груп населення.

Реклама

Так буде виглядати новий пішохідний міст через проспект Комарова. Фото: КК "Київавтодор"

А взагалі, 2020 рік буде у нас роком середніх ремонтів. Ми запланували відремонтувати багато об'єктів по місту. Наприклад, у 2019 році середній ремонт було виконано на 23 об'єктах. Ви можете його оцінити на вулиці Грінченка, Інститутській, проспекті Миру, вулиці Драйзера, вулиці Петлюри. Також середній ремонт був виконаний на столичних мостах і шляхопроводах.

В цілому в 2019 році нами завершено оновлення покриття середнім ремонтом на 23 об'єктах вуличної мережі та асфальтове покриття 16 мостів і шляхопроводів. Крім того, виконано капітальні ремонти внутрішніх проїздів та прибудинкових територій (28 об'єктів).

- У планах "Київавтодору" провести реконструкцію Пейзажній алеї. Втім, активісти, які її створювали, переживають: чи не постраждають під час реконструкції встановлені там арт-об'єкти? Ви з ними радилися про те, як буде проходити реконструкція?

/ Фото: Depositphotos

- Реконструкція Пейзажній алеї – це одне з наших основних завдань на 2020 рік. Проект якраз проходить експертизу. Роботи плануємо розпочати відразу після того, як закінчиться зима. На алеї плануємо замінити асфальтне покриття, відремонтувати доріжки, облаштувати нові оглядові майданчики, замінити освітлення, встановити лавочки. За проектом, на всіх підступах до Пейзажної алеї з'являться болларди – висувні стовпчики, які унеможливлять заїзд автотранспорту на алею. Консультації з активістами обов'язково проведемо за можливості допоможемо провести ремонт арт-об'єктів. Зазначу, що ми не плануємо демонтувати жоден з об'єктів, які там знаходяться. Ремонтні роботи будуть проводитися поетапно, адже ми розуміємо, що якраз навесні туди на прогулянки відправиться багато киян і гостей міста. Будемо намагатися всі роботи проводити максимально оперативно і якісно, щоб не заважати відпочиваючим.

- Влітку минулого року відбулося обвалення частини конструкцій на Пішохідному мосту через Дніпро. Коли планується ремонт цієї переправи?

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

Реклама

- Ремонт Пішохідного моста буде проведено після того, як отримаємо експертний висновок щодо його стану. Сподіваємося, що такі роботи виконаємо у 2020 році. Ми посилимо його конструкції. Проблема моста в тому, що за багато років експлуатації його капітально жодного разу не ремонтували. Це і призвело до обвалення частини конструкцій. За подібними об'єктами потрібно постійно стежити і проводити їх ремонти, щоб не погіршувати ситуацію.

- Київських автомобілістів цікавить питання: коли закінчиться вічний ремонт на Південному мосту ?

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

- Південний міст – один з наймолодших мостів у Києві. Йому в грудні 2019 року минуло 29 років. Переправа проектувалася без урахування тих навантажень, які вона наразі відчуває. Тоді не передбачалося, що по ній будуть їздити багатотонні вантажівки... Щодня по мосту проїжджає 100-110 тисяч автомобілів, що в п'ять разів перевищує навантаження, які здатна витримати переправа. Автомобілі розбивають дорожнє полотно і деформаційні шви, яких на ньому 46. Тільки за останніх п'ять років ми замінили 27 швів, ще потрібно замінити 19. Тому міст так часто ремонтується. Ми, звичайно ж, можемо закрити міст на тривалий ремонт, але це важлива транспортна артерія, яка з'єднує два береги Дніпра, і його закриття просто призведе до транспортного колапсу. Як вихід – ми проводимо ремонти швів, частково обмежуючи рух транспорту, поки це єдиний вихід.

- Скажіть, коли місто відмовиться від ямкового ремонту вулиць, який проводиться не завжди ефективно? Яка є альтернатива?

- Відмова від ямкового ремонту – один з пріоритетів нашої роботи. Ми поступово відмовляємося від такого ремонту. Ями виникають на дорозі, якщо їх тривалий час не ремонтують... Замість цього ми застосовуємо нову для Києва технологію – ліквідацію тріщин на асфальті. Це продовжує життя дорожньому полотну і воно може служити до початку капітального ремонту. Протягом 2019 року ліквідовано понад 320 тисяч погонних метрів тріщин на дорожньому покритті столиці. Це сотні вулиць, на яких вдалося уникнути руйнувань. Найбільше наші служби працювали на проспектах Оболонському і Миру, вулицях Героїв Севастополя і Стеценка. Робота по заливці тріщин на асфальті триватиме і в цьому році.


Нагадаємо, напередодні Нового року прем'єр-міністр Олексій Гончарук в ексклюзивному інтерв'ю телеканалу "Україна 24" розповів, що буде з дорогами, школами і казино у 2020 році:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...