В "Київавтодорі" назвали умови реконструкції мосту Патона

30 липня 2019, 11:41

Міст можна буде ремонтувати тільки після отримання дозволу Міністерства культури

/ Фото: Сьогодні

Реконструкція мосту Патона у Києві почнеться після отримання дозволу Міністерства культури. Про це повідомив гендиректор КК "Київавтодор" Олександр Густельов.

За його словами, міст був введений в експлуатацію ще в 1953 році і знаходиться під охороною держави як пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення (охоронний номер 530-Кв).

"З огляду на технічний стан споруди, ми ініціювали внесення робіт з реконструкції моста Патона до Програми економічного і соціального розвитку Києва. Однак до сих пір не можемо почати відповідні роботи, адже законодавство в сфері охорони культурної спадщини дозволяє проводити тільки реставраційні роботи на об'єктах, що є пам'ятками архітектури. Однак реставрація – це пофарбувати, почистити ... А міст потребує саме масштабної реконструкції. Ми неодноразово зверталися до Міністерства культури України, Національної академії наук України з проханням вивести зі статусу пам'ятника на час реконструкції, в рамках якої необхідно провести детальне обстеження споруди", – цитує Густельова прес-служба КМДА.

Реклама

Також він уточнив, що раніше неодноразово проводилися спільні засідання з представниками Мінкульту, НАНУ та Інституту електрозварювання ім. Е. О. Патона, проте позитивної відповіді досі немає.

Нагадаємо, що "Сьогодні" спеціально прогулялася по тротуару мосту Патона, загальна довжина якого становить 1 543 метри. У деяких місцях металева огорожа відвалилася від основної конструкції, зірки вкрилися іржею, а в одному місці зірку закрили знаком із зображенням герба Києва. З перил практично по всьому мосту зникли металеві шишки, які розміщувалися поверх перил, і великі частини у вигляді грон винограду, колосків. А в трьох місцях з перил зняли металеві панелі довжиною до двох метрів і замінили дерев'яними брусками, пофарбувавши під загальний колір поручнів. Стан моста пригнічує, в двох місцях є великі діри в асфальті, крізь які видно воду.

Також у Києві вже кілька місяців тривають роботизі знесення і зведення нового Шулявського шляхопроводу

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти