Навколо світу – за 88 днів. Найшвидшу навколосвітню подорож здійснила родина з Дніпра. Батько з семирічним сином і восьмирічною донькою протягом літа побували у 100 країнах. Які враження від навколосвітньої подорожі розповіли кореспондентам новин "Сьогодні".
Павло Феднов з сином чи не вперше цієї осені гуляють міським парком. Останні півроку забули види рідного міста. Майже весь цей час вони долали величезні відстані для знайомства з новими видами.
Павло подорожує вже 5 років. Влітку вирушив мандрувати по всьому світу. З собою прихопив і дітей: семирічного Андрія та восьмирічну Віку:
"Для нас це не авантюра, для нас це бажання подорожувати, пізнавати світ".
Протягом канікул планували об'їздити всі континенти. Маршрут проклали через 50 країн, і зрештою об'їхали вдвічі більше. Вклалися у 88 днів. У подорожах, розповідає Павло, не втрачали жодної хвилини.
"Знаходимо ТОП-10 локацій у кожному місті. Діти самостійно визначають місця, в яких вони хочуть побувати. Їдемо в ці локації. Діти там фотографуються. Гуляємо у вільному режимі. А потім спати або рухатися далі", – розповідає Павло.
З кожної країни привезли по кілька фотографій. Більшість з них зняв маленький Андрій. Він вчиться працювати з професійною технікою. Але найкраще хлопцю запам'яталися курйози.
"Проспав наш водій рейс. Мусили йти в круїз в іншу країну. Там поміняли на рейс на 300 доларів, а рейс скасували", – згадує Андрій.
Так було не раз, згадує глава родини. А двічі подорож ледь не мусили переривати. Тому що діти хворіли.
"У дитини температура. Тобі страшно, ти один, несеш відповідальність. Отримати якісну медичну допомогу неможливо. Лікуємо по-своєму, даємо дітям відпочити, міняємо плани, міняємо маршрути", – ділиться батько.
Але нових випробувань, говорить батько мандрівник, родина не боїться. Протягом року мріють об'їхати майже дві сотні країн світу.
Нагадаємо, раніше новини "Сьогодні" писали про те, якою була навколосвітка харків'янина Артемія Суріна. Артемій – перший українець, який примудрився здійснити навколосвітню подорож за канонами Лондонського королівського географічного союзу. Керуючись статутом товариства, він переміщався тільки наземним і водним транспортом, повністю відмовившись від перельотів.