Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Цікавий Харків: під відкритим небом зберігаються легендарні літаки і вертольоти

17 квітня 2016, 05:26

Макаренко Ганна

До історії військової авіації можна доторкнутися - забратися в кабіну з сотнями перемикачів і десятками приладів

Зібрати крилаті машини на одному майданчику в 2008-му вдалося керівникові

Зібрати крилаті машини на одному майданчику в 2008-му вдалося керівникові

Літаки, які відлітали своє, отримали в Харкові друге життя. Вони стали експонатами музею військової авіації, розташованого на території аеродрому "Коротич". Зібрати крилаті машини на одному майданчику в 2008-му вдалося керівникові Харківського аероклубу ім. Гризодубової Сергію Філатову разом з авіаторами-ентузіастами. Вони переконали Університет Повітряних сил передати небоєздатну техніку аеродрому. Тепер тут можна побачити легендарні радянські винищувачі Міг-21 і МіГ-23, винищувачі-бомбардувальники МіГ-27 і Су-17, кілька вертольотів. До історії військової авіації можна доторкнутися – забратися в кабіну з сотнями перемикачів і десятками приладів. За словами Сергія Філатова, деяких літаків немає навіть в Державному музеї авіації в Києві. У минулому році експонати відреставрували і пофарбували.

Длязльотувозилизапаснийбалон

_1_01

ПершийрадянськийсерійнийвертолітМі-1розробиливкінці 1940-хконструкторимосковськогоКБпідкерівництвомМихайлаМіля.Двигунзапускавсястисненимповітрям,запасякогобув невеликий,томупілотивозилизапаснийбалонзістисненимповітрям.Мі-1застосовувалидлявиконаннявійськовихзавдань,всільськомугосподарствіінавітьдоставлялипоштуу віддаленірайони.

Усерединірекордсменазбереглисяприлади

_2_02

Розробленийна початку1960-хМі-8єоднимзнаймасовішихгелікоптеріввісторіїавіації,вінвикористовуєтьсябільшніжв50-тикраїнах.НаМі-8встановленодекілька світовихрекордів,у томучислірекорддальностіпольотупопрямій.Відвідувачіекскурсійможутьпосидітивкабінівертольота,дезбереглисявсіприлади.

Постійнополіпшувалиіпрозвали"балконом"

Реклама

_3_01

Надзвуковий винищувач-бомбардувальникМіГ-27впершепіднявсявповітряв 1973-м.Вінбувгрізною зброєю,обладнаннявпроцесіслужбипостійноудосконалювалося,з'являлисяновімодифікації,розширювалиможливостівикористанняцьоголітака.Завдякивідмінному оглядузкабіниМіГ-27отримавпрізвисько"Балконзвидомнаполебою".Під чассвятнааеродроміспівробітникиаероклубуспускаютьтрапівідкриваютькабінулегендарногоударноголітакасвогочасу.

НаМіг-21виховувалиспецівдлянеба

_4_01

В тренді
Заборонена зброя і втрати ЗСУ: як минула доба на Донбасі

З 1970-хвсі випускникиХарківськогоучилищальотчиків(зараз-університетПовітрянихсилім.Кожедуба)повиннібулиосвоїтиМіГ-21-літак,якийбувпередовимвтой часу всьомусвіті.Надзвуковийреактивнийвинищувачвипускалиблизько30років,вінперебував на озброєнніВПС49країн.

"Софійка"дивуєфігурамипілотажу

 _5

Реклама

УминуломуроціколекціюмузеюпідвідкритимнебомпоповнивлітакСу-27,прозванийвнароді"Софійкою".Винищувачпризначенийдлязавоювання перевагивповітрі,наньомутакождемонструвалифігуривищогопілотажу.ПіслярозпадуСРСРтакихлітаківвУкраїнізалишилосязовсім небагато,аледо цього дняСу-27стоїтьнаозброєннінашоїармії.

Пролетівбезпілота900кілометрів

 _6

ВинищувачіМіГ-23брали участьу багатьохзбройнихконфліктахв1980-х,алеможливостілітакапродемонструваввипадок,що стався4липня1989 року,колиМіГ-23Мпіслякатапультуванняпілотапролетівмайже900кмнадтериторієюПольщітаНімеччиниівпавтількивБельгії.

Рухомекрилознижувалоопір

 _7

Су-17 – перший радянський літак зі змінною геометрією крила. Під час польоту керованим крилом рухали вперед і назад, змінюючи кут нахилу – стріловидність. Такі крила стали робити для того, щоб при навколозвукових швидкостях польоту не так сильно збільшувалася опір повітря і не порушувалося балансування. Винищувач-бомбардувальник виробляли з 1969-го по 1990 рік, він багато років захищав небо над Союзом, крім того, літак продавали на експорт. У спадщину від СРСР Україна отримала великий парк Су-17, які були зняті з озброєння в перші роки незалежності. А з розвитком аеродинаміки крило зі змінюваною стрілкою виявилося непотрібним.

 

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...