У Харкові на станції метрополітену "Держпром" почали тестувати роботу електронного квитка. Поки що валідатор встановили тільки на одному турнікеті, також там з'явився і термінал для поповнення і покупки e-ticket.
Варто відзначити, що на наступний день після запуску тестування на турнікеті з'явився напис – "Тимчасово не працює", однак проблему оперативно усунули.
Нагадаємо, ще в кінці 2017 го року система єдиного проїзного квитка з'явилася в трамваях і тролейбусах, а ось в метрополітені обіцяли налагодити її роботу станом на 1 січня 2018 го, але терміни неодноразово переносилися – на лютий, вересень і листопад.
За словами чиновників, процес затягнувся через технічні завдання і законодавчі нюанси, що стосуються видачі проїзних карт пільговикам.
Нагадаємо, раніше тестування електронного квитка почалося в Києві – з 1 листопада 2018 року фахівці перевіряли працездатність системи, справність валідаторів, чи витримує система навантаження.
Очікується, що дія е-квитка буде поширюватися на всі види громадського транспорту на основі безконтактної електронної пластикової карти (транспортної карти), картки киянина або QR-коду для одноразової оплати проїзду в електронному або паперовому вигляді.
Раніше ми писали, що на станціях метро Києва з'явилися автомати з продажу е-квитків. Один непідключений автомат кияни побачили на "Хрещатику".