Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

ДТЕК торік вклав близько п'яти млрд гривень у переобладнання шахт

3 квітня 2019, 21:56

Завдяки новій сучасній техніці на підприємствах з'являються нові робочі місця

Один з найбільших українських інвесторів компанія ДТЕК у минулому році вклала близько 5 млрд гривень у переобладнання шахт. Тепер шахтарі видобувають більше вугілля і працюють в кращих умовах. "

Шахта Степова знаходиться недалеко від містечка Первомайськ. Тут так само, як і на десяти подібних шахтах у Дніпропетровській області, видобувають вугілля газової марки. Його чекають і теплоелектростанції, і металургійні комбінати. Він – заміна антрациту, поклади якого залишилися на окупованих територіях. Втім, ця шахта особлива: тут використовують підвісну залізницю.

Локомотив возить вантажі під землею в найвіддаленіші куточки. Раніше туди гірники доставляли все самостійно. Тепер людям витрачати сили на переміщення вантажів не треба, і вугільні вироблення облаштовують швидше. Часу на видобуток вугілля стало більше. Монорельс працює на шахті з 2011 року. За 8 років на його облаштування підприємство витратило 44 мільйони гривень. На ці гроші, зокрема, купили нові дизелі – тягачі.

Зараз на шахті 5 подібних локомотивів, їздять по стелі на монорельсі. Монорельс на відміну від звичних, наземних вагонеток може доставляти вантажі на спуск або підйом під кутом до 30 градусів. До того ж традиційні рейки, прикріплені до землі, часто деформуються через зсуви в підземних тунелях.

"Застосування монорейсового транспорту дозволило підвищити продуктивність, дозволило більш ефективно використовувати техніку. Застосування високопродуктивних технологій дозволило нашому ШУ першими в цьому році, 27 березня, видати мільйон на поверхню", – говорить Сергій Авдеюк, завідувач гірничими роботами ДТЕК ШУ Первомайське.

В тренді
Як українці обходять ліміт на посилки: експерт розповіла про схеми

Це паливо, необхідне українським теплоелектростанціям. Підземна залізниця – річ мобільна. Зараз шахтарі планують розібрати її і прокласти до нових покладів вугілля. Інвестиції в таку підвісну дорогу – це гроші на розвиток не тільки у окремого підприємства, а й економіки країни в цілому. Завдяки новій сучасній техніці на підприємствах з'являються нові робочі місця, а умови праці для українців стають кращими і безпечнішими.

Раніше повідомлялося, що ДТЕК Нафтогаз почав реалізацію програми глибокого буріння на Мачухському родовищі.

Також ми писали, що інвестиційний потенціал української енергетики становить понад 80 млрд євро.

Реклама

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...