Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

До кінця року продукти подорожчають на 20% – експерти

28 жовтня 2015, 08:17

События на ТК Украина

Ціни зростуть на м'ясо, яйця, овочі

Вартість продуктів в Україні зросла, але це не межа. До кінця року цінники можуть ще переглянути відсотків на 20. Такий прогноз експертів.

Киянка Раїса Федорівна купила менше продуктів, ніж зазвичай. Імпортні фрукти і рибні делікатеси тепер не по кишені.

"Потрібна і риба, і м'ясо, і фрукти... тепер в меншій кількості. Якщо раніше брала 500 грам, то тепер 200-150", – каже Раїса Федорівна.

І такі ціни не межа – кажуть в Інституті аграрної економіки. Там прогнозують, що до кінця року продукти подорожчають. Найбільше – овочі, яйця і м'ясо.

"До кінця року м'ясо куряче може подорожчати на 10%, якщо говорити про яловичину – це 15-20% ну і близько третини – 25-30%, можливо, подорожчання свинини", – сказав Микола Пугачов, заступник директора наукового центру "Інститут аграрної економіки".

Реклама

Серед основних причин подорожчання експерти називають сезонний фактор.

Наприклад, ближче до зими кури менше несуться, тому і яйця дорожче. А до ціни овочів додаються витрати на користування сховищами. Ще продавці піднімають ціни, побоюючись інфляції.

В тренді
Частині пенсіонерів хочуть доплачувати по 500 гривень: Гончарук озвучив подробиці

"Бізнес прогнозує девальвацію до 26 грн за долар і інфляційні процеси десь до 25% за 12 місяців, ці очікування, вони і закладають у ціни", – зазначив Ярослав Жалило.

Ажіотаж серед покупців теж зіграв злий жарт. Так на початку тижня столичні магазини підняли майже на третину ціну на гречку. Слідом за нею подорожчали інші крупи і макаронні вироби. Хоча об'єктивних передумов для зростання цін немає – цього року хороший урожай зернових і ніякого дефицита.

На думку експертів, завадило часте згадування гречки в передвиборних скандалах.

"Основна валюта виборів – це гречана крупа. Найчастіше звучало по телебаченню і як реклама спрацювало – гречка, гречка. Як правило, споживач реагує на рекламу", – уточнив Микола Пугачов, заступник директора наукового центру "Інститут аграрної економіки".

Доступність імпортних продуктів буде залежати від курсу долара. Поки ціни на заморські товари тримаються на колишньому рівні.

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...