Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У Києві з'явився додаток для покупки проїзних і скарг на ями на дорогах

5 червня 2019, 10:36

Василий Михальчук

Головна перевага програми - це швидке отримання міських послуг

/ Фото: Данило Павлов, Сьогодні

У столиці презентували додаток для смартфона Kyiv Smart City, який дозволить киянам купувати поїздки в громадському транспорті, сплачувати комунальні платежі і багато іншого. Додаток для Android і iOS створили за три місяці в рамках реалізації концепції "Київ у смартфоні". У КМДА відзначають, що його розробкою займалися IT-фахівці КП ГІОЦ, тому грошей на створення програми не витрачали.

За словами директора департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова, головна перевага програми – це швидке отримання міських послуг і без витрачання часу на спілкування з чиновниками.

"Зараз у додатку йде голосування за найбільш корисні сервіси: е-квиток, оплата ЖКП і парковки, скарги про ямах на дорогах, електронні петиції, громадський бюджет тощо. Голосування буде постійним, і ті сервіси, які наберуть більше голосів, будуть реалізовані нами в першу чергу", – розповів Назаров.

Він також зазначив, що нова функція в додатку буде з'являтися раз в два тижні.

"Через два тижні запускаємо систему оповіщення громадян, де кияни зможуть дізнатися графік відключення гарячої води та інформацію про обмеження руху транспорту на вулицях через ремонт. Навіть плануємо публікувати міські новини", – уточнив чиновник.

В тренді
У начальника поліції Києва діагностували коронавірус

ПЛЮСИ І МИНУСИ. Реєстрація в додатку поки необов'язкова, але для деяких сервісів, які запустять пізніше, вона буде необхідна. Наприклад, для подачі петиції або голосування за проекти громадського бюджету. Персоналізувати додаток можна через "Київ ID" і соцмережі. Втім, у нас з входом у додаток виникла проблема. У профільному департаменті пообіцяли, що все виправлять до середини червня, а також розширять можливість зворотного зв'язку за допомогою месенджерів – Viber і Telegram. У КП ГІОЦ запевняють, що персональні дані користувачів захищені і сторонні особи не матимуть доступу до них.

Поки в додатку працює лише одна функція: купівля одноразового квитка на проїзд і поповнення е-квитка. Для цього потрібно підв'язати свою банківську картку, після чого натиснути "Купити поїздки". Якщо ви вже користуєтеся е-квитком, в додатку буде відображатися історія поїздок за транспортною картою. 

Раніше ми писали, що в громадському транспорті столиці. В КГГА заявили про появу у "Єдиного квитка" нової можливості – тепер його можна додати у додаток Apple Wallet і розраховуватися за проїзд за допомогою айфона. "Сьогодні" випробували нову функцію і перевірили, як вирішуються старі недоліки.

Також ми писали про надзвичайну подію на транспорті. В одній зі столичних маршруток водій затиснув дверима дитину.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...