Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Передвиборна кампанія "Самопомочі" виявилася "бюджетної", а "Свобода" витратила на свій програш майже 40 млн грн

25 листопада 2014, 16:51

Віра Холмогорова

Партія Андрія Садового витратила лише 27,4 млн грн

Передвиборна кампанія "Самопомочі" виявилася "бюджетною" серед всіх минулих в Раду партій. Фото: pravdoryb.info

Передвиборна кампанія "Самопомочі" виявилася "бюджетною" серед всіх минулих в Раду партій. Фото: pravdoryb.info

Новачки цієї парламентської гонки – "Самопоміч" передвиборну кампанію починали все з 27,4 мільйонами, як і всі, втім, левову частку коштів віддавши на оплату агітації в телеефірі (22,9 млн). Про це свідчить підсумковий фінансовий звіт, затверджений у вівторок Центрвиборчкомом.

Примітно, що серед їхніх агітаційних витрат значиться, скажімо, такий пункт, як виготовлення сувенірів і канцтоварів з логотипом партії (58,3 тис. грн). На білборди у Андрія Садового витратили 877,8 тисячі.

Посів четверте місце в парламентській гонці "Опозиційний блок" у виборчу кампанію увійшов з 93,5 млн гривень на партійному рахунку і 12,9 млн внесків, всього – 106,4 млн. З них більше 100 мільйонів коштувала передвиборна агітація, причому, телеефір – 93,2 млн, агітація на радіо – 5,6 млн, а публікація агітматеріалів у друкованих ЗМІ – 1,3 млн. на оренду технічних засобів для ведення агітації в "Опозиційному блоці" витратили всього 150 гривень, а на оренду приміщень для зустрічей з виборцями – 25,2 тис. грн. На білборди в партії витратили майже 4,1 млн грн.

"Виборчий фонд Радикальної Партії Олега Ляшка сформований... за рахунок власних коштів партії в сумі 69,9 млн гривень та добровільних внесків фізичних осіб в сумі 3,4 млн, всього 73,3 млн", – йдеться в тексті фінзвіту.

Реклама

Найбільше, відповідно до фінзвіти "радикалів" за час кампанії вони витратили на агітацію (72,5 млн грн), причому, переважно на телеефіри (67,4 млн). Публікація у ЗМІ обійшлася Ляшко співтовариші в 31,3 млн, а агітаційна "наружка" і зовсім в скромні 0,4 млн.

Що ж до не пройшла в парламент "Свободи", то вони витратили на свою кампанію 38,3 млн гривень. Тоді як, скажімо, "Правий сектор" – лише 863 тис.

В тренді
У Раді депутатам хочуть дозволити російську мову: деталі законопроєкту

Більше ніж 10 мільйонів коштувала кампанія в Раду і не подолав бар'єр у 5% Анатолію Гриценку і його "Громадянської позиції".

А Дарт Вейдер та "Інтернет-партія" з 1,2 млн свого бюджету (всі – виключно пожертви фізосіб) найбільше витратила на листівки – 722,4 тис. грн. Білборди з персонажами "зіркової" саги Джорджа Лукаса обійшлися їм 457,6 тис. грн.

Нагадаємо, що за результатами виборів до Верховної Ради пройшли 6 партій: "Народний фронт", Блок Петра Порошенка, "Самопоміч", Опозиційний блок, Радикальна партія Олега Ляшка та "Батьківщина".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...