Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Керченський міст почав просідати – МінТОТ

20 листопада 2018, 21:49

У МінТОТ показали проблемні ділянки

Кримський міст. Фото: facebook.com/Krymsky.bridge

Кримський міст. Фото: facebook.com/Krymsky.bridge

Незаконно побудований Росією Керченський міст зміщується. Про це свідчать результати космічної зйомки.

Зокрема, зафіксовано кілька критичних ділянок Кримського моста, де відбуваються процеси зсуву, повідомляє в Facebook Міністерство з питань тимчасово окупованих територій і ВПО України.

"У районі штучного насипу з боку Кримського півострова відзначаються об'єкти з вертикальними зміщеннями зі швидкістю від 89 міліметрів (просідання) до 52 міліметрів на рік (підняття) (графік у синій рамці)", – йдеться в повідомленні.

"У центральній частині мосту відзначається підняття арки залізничного сполучення зі швидкістю до 30 міліметрів на рік. Однак арка автомобільного сполучення просідає зі швидкістю до 32 міліметрів на рік (графік у червоній рамці)", – додали в МінТОТ.

Крім того, відзначили в міністерстві, на території острова Тузла спостерігаються дві небезпечні ділянки: перша – частина коси просідає зі швидкістю від 10 до 90 міліметрів на рік (графік у синій рамці).

Реклама

"Друга – об'єкти поруч з ділянкою моста просідають зі швидкістю до 83 міліметрів на рік (графік в червоній рамці)", – йдеться в повідомленні.

1542738309-1369

В тренді
Ворожі обстріли і серйозні втрати ЗСУ: як минула доба на Донбасі

1542738308-6998.

facebook.com/MinistryforTOTandIDPs

За оцінками фахівців, виявлені вертикальні зміщення арок Керченського моста свідчать про нестабільність морського дна в місцях установки опор і мають негативний вплив на акваторію Чорного моря, можуть нести загрозу життю і здоров'ю людей.

"Складні погодні умови, особливо в зимовий період, у сейсмічно нестабільному районі можуть посилити дестабілізуючі фактори впливу на стійкість Керченського моста", – підкреслили експерти.

Нагадаємо, на початку жовтня стало відомо про надзвичайну подію на Керченському мосту, де впав у море залізничний проліт. Інцидент трапився на морській ділянці будівництва між Тузлинської косою і однойменним островом в процесі опускання прольоту на опори. В інформаційному центрі Керченського моста припустили, що це сталося в результаті технічної несправності однієї з домкратних систем. Пізніше ми публікували відео фрагмента Керченського моста, що впав у море.

У коментарі сайту "Сегодня" заслужений архітектор України, експерт з містобудівним питань Андрій Миргородський називав основні причини постійних проблем об'єкта. Мостова конструкція схильна до серйозних ризиків через поспішність при будівництві та небезпечну зону, вважає він.

У свою чергу директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко пояснював нам, що обвалення Керченського моста і аварії можуть повторитися. Це об'єкт підвищеної небезпеки і підвищеної аварійності. Там існують дуже складні природні та сейсмічні умови. Так, в районі Керченської протоки проходить тектонічний розлам, зазначив експерт.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...