В Одеській ОДА заперечують черговий витік нафтопродуктів з танкера "Делфі", який зазнав аварії на пляжі 2019 року. Витік стався востаннє 21 червня.Причиною стало пошкодження захисних бонів, які мали захищати акваторію від можливого розливу.
Про це повідомила пресслужба ОДА з посиланням на директора департаменту екології обладміністрації Алана Джиоєва, пише УНІАН.
Джиоєв заявив, що ще 21 червня рівень забруднення перевищував норму в 16 разів, а за результатами сьогоднішніх аналізів зміст паливно-мастильних матеріалів в морській воді навколо танкера Delfi перевищує норму в 2,2 рази. Це,на його думку, позитивна динаміка, яка є результатом ремонту загороджувальних бонів.
Також повідомляється, що фахівці взяли нові проби морської води, щоб додатково перевірити рівень забруднення, але результати будуть отримані тільки в середу вранці.
Крім того, в ОДА стверджують, що відповідні структури оперативно відреагували на ситуацію і використовували спеціальний сорбент, який поглинув паливно-мастильні матеріали. Після цього був проведений ремонт загороджувальних бонів.
Перевірку ситуації навколо затонулого танкера здійснили представники департаменту екології та природних ресурсів Одеської ОДА, департаменту екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради, Одеська міська прокуратура № 3, ДСНС, Національної поліції Одеської області і інспектор Державної екологічної інспекції в Одеській області.
Нагадаємо, напередодні з'явилася інформація про те, що з танкера "Дельфі", який затонув біля одеського узбережжя минулої осені, продовжують витікати нафтопродукти. Як видно на знімках, опублікованих на сторінці депутата міськради Одеси Олександра Захарова у Facebook, нафтові плями розтягнулися на величезну відстань в Одеській затоці. Нафтопродукти вже досягли пляжу Відрадаі продовжують тягнутися в сторону улюбленого городянами і туристами Ланжерона.
Нагадаємо, що танкер затонув внаслідок шторму 22 листопада 2019 року. Судно, що cтояло в акваторії порту "Південний" під румунським прапором, зірвало з якоря і віднесло в бік Одеси. При цьому судновласник довгий час не виходив на зв'язок, а капітан відмовлявся надавати будь-які відомості про власника.