Блоги
Віталій Квітка

Посмак гендерного майдану та "чорного" Варшавського понеділка

Віталій Квітка

письменник

У понеділок тисячі жінок у чорному потопом наводнили Варшаву. Не черниці і не варшавські готи. Якраз навпаки: феміни столиці нашого сусіди здійняли цілий свій майдан, який вимагав одного: "ні" урядовим зазіханням на заборону на аборти. І втім, рух "за легалізацію аборту" своєю упередженістю і пристрастю завжди навряд чи відрізняється від дещо середньовічного клерикалізму сучасної Польщі: ідеї-"партнери" на своїх полясах завше варті одне одного.

У нашому українському Вавилоні, звісно, тема аборту розв`язана давно, просто і "позитивно", й асоціюється винятково з можливостями гаманця. Питання не в тому, можна робити аборти в Польщі чи ні, а в тому, що в питання приватного вибору польської жінки вслід Церкві втрутилася ще й держава. І гендерізованому суспільству здалося, що земля попід його ногами попливла.

Реклама

Але заборонити аборт на політико-державному рівні – це все одно, що спробувати заборонити гріх, видавши указ, скажімо, про заборону Адаму і Єві скористатися своїм правом вільного вибору плоду з Едемського саду. Бог сотворив людину не як робота, а як особистість із вільною волею. На жаль, пізно заборонити користуватися нею. Усе, що можна зробити – це хіба що перетворити цей вільний вибір на справу честі кожного з нас у приватному, так би мовити, порядку.

Насправді ж питання легалізувати/заборонити аборт  – украй складне і дискусивне для ХХІ сторіччя, адже у нашому суспільстві воно також вряди-годи підіймається.

Якщо розглядати його винятково як питання взаємин чоловіка та жінки (саме так, схоже, його розглядають адепти вільного аборту), це в кінцевому рахунку призведе нас до рівня біології тварин. І тут доведеться або залишити тварин на самоті з самими собою, або  захищати їх від самих себе. А оскільки існує "Грінпіс", то напрошуватиметься усе-таки захищати – але вже Людину як живу природу, занесену в Червону книгу.

Реклама

Якщо ж дивитися на проблему штучного переривання вагітності винятково через призму "моралі", питання також нерозв`язне. У нас, дітей ХХІ сторіччя, дуже різна мораль, за якою для одних убивство – забава, для інших – злочин. Результат такого суспільного "моралізування" важко передбачити: як і при Союзі, він коливатиметься від повної заборони, бо треба підіймати народжуваність, до повної легалізації, бо жінка має виглядати вільно, як Коллонтай або Дункан.

Тому нам залишається дуже небагатий вибір: розглядати аборт як порушення заповіді Божої.

Так само, як існує поняття "загальної благодаті", через яку сонце все ще сходить над праведними і грішними, а порушники Божих засад не мруть як мухи моментально і на місці, 10 заповідей Божих, що окреслюють десять гріхів, покарання за які передбачається у вигляді смерті, існують також для всіх. Шоста заповідь "Не убий", отже, стосується не тільки для християн або адептів юдаїзму, а всього людства.

Реклама

Проблема "не убий" (іншими словами роби/не роби аборт) у кінцевому рахунку означає, потрібно йти услід за неписаними законами людського сумління (Божа совість, прописана в генах і в серці всіх), чи ні. Треба виконувати ці заповіді, чи ні, істина не дискутивна: Священне Письмо каже, що порушивши хоч одну з 10 заповідей, ми автоматично порушуємо всі. Таким чином, людина, яка вбиває дитину (аборт – убивство, бо мова йде про "живу душу"), підлягає карі, і ця кара – смерть. Тому що Закон Божий, як і фізичні закони Всесвіту, є для всіх, і винятків немає – і навіть для Сина Божого – Ісуса Христа.

Навіть прихильники абортів – а на цю тему розгорнулася цікава дискусія у соцмережах, яка закінчується завжди "сам дурак" – відчувають і підсвідомо розуміють, що не зовсім праві. Тому, як один із моїх френдів у Фейсбуку, вони висовують як останній, аргумент такого штибу: ха, ха, ха, якщо ви – проти абортів, не витирайте сімена об гардини і не спускайте їх в унітаз! Однак сімена – так само з ДНК, що й зі стриженого волосся, це – ще не живий організм. Хоча Біблія безпосередньо не засуджує онанізм (гріх Онана полягав у відсутності бажання виконати обов`язок громади, власної родини продовжити рід, а не в забрудненні гардин, трави або унітаза), ніхто не казав, що онанізм – не гріх. Ми ж уявляємо образ, яким хотіли б володіти, а отже – грішимо.

Деякі капелани радять американським солдатам за краще займатися онанізмом, ніж розпалюватися на блуд із повіями чи один із одним. Та все одно, випадок із онанізмом – не того самого розливу, що аборт. Усіляке штучне переривання вагітності – однозначно є вбивством іншої людини, нехай навіть такої, яка не має імені чи паспорта. І за це кожен відповідає, в незалежності, вірить він у свою провину чи ні. Якщо пролита кров, за це має литися кров. Навіть якщо таке (наприклад, безпліддя чи передчасна фізична смерть винного) не настане в цьому житті, це покарання вступить у силу в інших поколіннях убивці.

Однак прихильники аборту, чесно кажучи, наполягають аж ніяк не на теологічному чи навіть моральному боці аспекту, а на правовому. Бачачи в аборті вікову перемогу над застарілими патріархальними уявленнями в суспільстві, а в його забороні спробу контрреволюції чоловіцтва у гендерному питанні.

Як найвища проблематика розглядається зазвичай "загроза життю матері". Адже мати – берегиня роду, і якщо ця берегиня помре під час пологів, то і життя людське як найвища цивілізаційна цінність опиниться загроженим. Але у випадку такої постановки питання поборникам абортів варто погодитися з аксіомою, що будь-яка вагітність – "загроза життю матері". Із цієї тези логічно випливає, що потрібно переривати, про всяк випадок, аби не зашкодити здоров`ю жінки, всіляку вагітність. Або погодитися з тим, що реальна "загроза життю матері" – швидше виняток, ніж правило. Та й у такому випадку незрозуміло, чому, наприклад, герої роману "Щасливий" Вікторії Гранецької (реальні, не вигадані особи) з такою наполегливістю борються за життя Саїда – дитини, якій лікарі пророкують 100% смерть задовго до пологів. І не тільки вони, до речі. 

Виходить двояке. Або ті, хто таки намагаються продовжити свій рід і народити в безнадійній ситуації, мають бути ізольовані від суспільства – тому що вони штовхають інших своїми прикладами на ризики "загрози життю матері" (та ще й мучать власні дорогоцінні жіночі організми, даремно експлуатують лікарів і колобродять суспільство). Або слід визнати, що "загроза життю", як і інший аргумент – зґвалтування – це радше приватні, нетипові випадки, хоч вони в певних недорозвинених суспільствах і трапляються у особливо великій кількості. І саме тому їх і намагаються застосувати як правило щодо всього питання сексу.

На мій погляд, дозвільне ставлення до штучного переривання вагітності в кінцевому випадку неодмінно призводить до кількох дуже неприємних і потенційно суспільно небезпечних моментів. Найпечальніший із них, що статі починають зосереджуватися самі на собі, тобто в українському суспільстві має прогресувати лесбійство/гомосексуалізм, тому що проституція питання сексуального голоду і сімейних взаємин не вирішує. Питання ж леґалізації одностатевих шлюбів викликає інше, що деформує звичні уявлення про закон: усиновлення, а разом із ним і виховання в одностатевій родині дітей, які вона сама по собі логічно мати не може, але на які згідно правовим нормам претендуватиме.

Однак якщо я говорю, що – проти аборту, то маю на увазі не те, що його обов`язково треба заборонити на державному рівні, здетонувавши гендерний майдан. Питання аборту – це питання сумління або його  відсутності. Іншими словами, ініціатива заборони аборту має походити з наших сердець, бо інакше він все одно буде зроблений.

Треба пам`ятати, що охоча Бог як Творець і проти аборту, але Він також і за життя, яке дає Сам. Тому я переконаний, що якщо психоаналітик визначив, що зґвалтована жінка із рівнем високої ймовірності швидше за все закінчить життя суїцидом, і якщо аборт стане причиною її подальшого життя, думаю, він має бути зроблений. У випадку з невиліковно хворою, яка ризикує забрати із собою на той світ немовля, потрібно зосередити зусилля, мабуть, на немовляті. Як і у випадку з онанізмом у людей, що потрапили в закриті зони існування: армія, "зона", арктична експедиція тощо.

 

Реклама на segodnya.ua Реклама
Все новости
Последние новости
Показать еще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорит президент Украины
Больше заявлений Зеленского
ВСУ: главное
Подробнее
Помощь во время войны
Больше новостей
Love is...💙💛
Путешествуй по Украине
В поиске трудоустройства
Найти работу!
🏠 Квартирный вопрос
Новости недвижимости
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для владельцев авто
Что еще нового?
Кулинарный мастер-класс
Что приготовить?
⚽ Фан-сектор
Болей за футбол!
Be in Techno Trends
Следить за новостями
⭐ Срачи прилетели
Больше скандалов
🔮 Предсказания & Гороскопы
Что еще говорят звезды?
Валюта
Курс доллара в кассах банков (покупка/продажа)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрэксимбанк Укрэксимбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Универсал Банк Универсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позывной "Депутат". Сергей Компаниец - старшина роты 93-й отдельной механизированной бригады "Холодный Яр". Воевал на передовой с 2014 года. Ребята называли 47-летнего старшину "батей", потому что он помогал и учил каждого. Погиб в бою под Изюмом, прикрывая побратимов. Его 16-летний сын пошел учиться в военный колледж…

История героя
Рейтинг цен
Сколько стоит жилье в новостройках Киева (грн за м²)
1
Печерский Печерский
90 592
2
Шевченковский Шевченковский
57 791
3
Оболонский Оболонский
54 494
4
Подольский Подольский
51 178
5
Голосеевский Голосеевский
46 989
6
Святошинский Святошинский
36 659
7
Днепровский Днепровский
35 882
8
Дарницкий Дарницкий
35 881
9
Деснянский Деснянский
35 364
10
Соломенский Соломенский
31 688
Прогноз 🔑
Рейтинг популярности
Наши спортсмены в Instagram
1
Василий Ломаченко Василий Ломаченко
2157К
2
Александр Усик Александр Усик
1698К
3
Александр Зинченко Александр Зинченко
1660К
4
Андрей Шевченко Андрей Шевченко
1150К
5
Владимир Кличко Владимир Кличко
1021К
6
Элина Свитолина Элина Свитолина
871К
7
Андрей Лунин Андрей Лунин
658К
8
Виталий Кличко Виталий Кличко
515К
9
Дарья Белодед Дарья Белодед
496К
10
Юлия Герасимова Юлия Герасимова
449К
У кого самый большой прогресс
ЗАПРАВКИ
Топливо сегодня
95+
95
ДТ
ГАЗ
53,60
53,09
50,61
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,69
55,25
55,04
27,49
56,90
54,90
54,09
28,04
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
59,99
59,99
28,98
60,99
58,99
57,49
28,98
-
52,47
51,08
26,76
статистика
Курс криптовалюты сегодня

Валюта

Цена, usd

Bitcoin (BTC)

64268.67

Binance Coin (BNB)

602.68

Dogecoin (DOGE)

0.15

Litecoin (LTC)

85.38

Theta (THETA)

2.44

Haute Couture
Расписание Fashion Weeks

Париж. Франция

3 – 7 июля

Париж. Франция

Маями. США

14 – 21 июля

Маями. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 сентября

Нью-Йорк. США

Лондон. Англия

16 – 20 сентября

Лондон. Англия

Милан. Италия

20 – 26 сентября

Милан. Италия
Детали модных показов
Выбор украинцев 🚘
Какие новые легковые авто покупали в июне
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Подробнее
Love is... 💙💛
За что мы любим Винницу
Водонапорная башня

Водонапорная башня

Фонтан «Roshen»

Фонтан «Roshen»

Вареники с вишней

Вареники с вишней

Double-decker

Double-decker

Отель «Савой»

Отель «Савой»

Посетить город после победы

Нажимая на кнопку «Принять» или продолжая пользоваться сайтом, вы соглашаетесь с правилами использования файлов cookie.

Принять