Блоги
Владимир Шульга

Авіаційна конкуренція маршруткам та електричкам

Владимир Шульга

Проректор Харьковского национального университета внутренних дел, доктор исторических наук

Хочу звернутися до старшого покоління, яке пам’ятає систему пасажирських перевезень 80-х років минулого століття: як часто ви користувалися послугами цивільної авіації для подорожі, скажімо, у столицю чи навіть до сусідньої області? Питання, звісно, риторичне.

Я в жодному випадку не ностальгую за СРСР. А звертаюся до вас, друзі, з таким питанням, оскільки трапилася світлина з минулого, яка як ніщо, підтверджує необхідність відновлення внутрішнього авіасполучення.

Реклама

25394138_1487764627937815_290247984_n

Це світлина, яку зберіг черкаський краєзнавець Борис Юхно. На ній – розклад руху літаків по аеропорту "Черкаси" 1985 року. Себто лише 33 роки тому. Просто подивіться, за якими напрямками літали літаки з одного регіонального аеропорту обласного центру.

А розмова ця до того, що в Україні потрібно якнайшвидше відновлювати роботу регіональних аеропортів. Можливо, навіть, скоріше за все, не в такому обсязі, як це було колись. Адже існує поняття економічної доцільності. Проте той факт, що це необхідно – є беззаперечним. Зробити це можливо, на мою думку, паралельно із створенням в Україні власного лоукостера. Адже це потреба, що назріла вже давно.

Реклама

Щодо створення українського лоукостеру, то, якщо вірити міністру інфраструктури Володимиру Омеляну, національна авіакомпанія в сегменті дешевих авіаперевезень SkyUp почне роботу вже у квітні 2018 року. Міжнародні регулярні рейси в 2018 році плануються за напрямками Київ – Барселона, Київ – Дубаї, Київ – Ларнака.

Проте більш за все радує те, що в планах вітчизняного лоукостера – рейси між містами України. Внутрішні регулярні рейси почнуться в кінці травня за напрямками: Київ-Одеса, Харків-Одеса, Львів-Одеса.

Якщо взяти до уваги той факт, що у найближчі 2 – 2,5 роки вітчизняні авіаперевізники, згідно закону, мають поповнити свій парк літаками вітчизняного виробництва – то ця перспектива є дуже гарною.

Реклама

У Верховній Раді прийнятий закон, що, на мою думку, є одним із основоположних, оскільки відкриває широкий шлях та дає великі можливості для українського авіапрому.

Отже, Верховна Рада прийняла депутатський закон №7280, який передбачає встановити перехідний період для українських авіакомпаній з літаків іноземного виробництва на вітчизняні до 1 січня 2021 року.

Що це означає? А насамперед те, що протягом найстислішого терміну українське літакобудування має забезпечити вітчизняні авіакомпанії літаками українського виробництва.

Повірте, три роки – це не так вже й багато часу. Адже за цей час необхідно не просто збудувати необхідну кількість літаків. До цього треба пройти повний шлях модернізації виробництва, впровадити використання новітніх технологій та ще багато чого. І така можливість є, оскільки "Антонов" має чудові моделі літаків, що здатні задовольнити вимоги щодо авіаперевезень.

Але за три-чотири роки, на моє переконання, ми повинні мати не лише вітчизняні авіакомпанії, що використовують українські сучасні літаки, а й повинні мати відновлену розгалуджену систему регіональних аеропортів. Адже внутрішні рейси вітчизняного лоукостера між містами-мільйонниками, де збереглися аеропорти, звичайно ж, дуже гарна перспектива. Проте нагадаю, що регіональних аеропортів в Україні в кілька разів більше. І саме їх відновлення, згідно постанови уряду, має стати однією зі складових відновлення українських авіаперевезень.

Проте, як завжди, в українській діжці меду є величезна ложка дьогтю. Поряд із чудовими перспективами розвитку вітчизняної авіації та "впровадження" вітчизняного лоукостера, маємо відсутність однієї основної складової. А саме – закону про аеропорти. Так-так, якщо для когось ця інформація є новиною, то повторюю: в Україні досі немає закону про аеропорти, а всі аеропорти функціонують на підзаконних актах.

Але не хотілося б завершувати на дещо негативній "ноті". Тому, підсумовуючи вищесказане, підкреслю, що перспективи розвитку української авіації, що відкрилися останнім часом, є найширшими та найкращими за останні десятиліття.

А на тему закону про аеропорти та що в ньому має бути, – поговоримо наступного разу.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Все новости
Последние новости
Показать еще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорит президент Украины
Больше заявлений Зеленского
ВСУ: главное
Подробнее
Помощь во время войны
Больше новостей
Love is...💙💛
Путешествуй по Украине
В поиске трудоустройства
Найти работу!
🏠 Квартирный вопрос
Новости недвижимости
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для владельцев авто
Что еще нового?
Кулинарный мастер-класс
Что приготовить?
⚽ Фан-сектор
Болей за футбол!
Be in Techno Trends
Следить за новостями
⭐ Срачи прилетели
Больше скандалов
🔮 Предсказания & Гороскопы
Что еще говорят звезды?
Валюта
Курс доллара в кассах банков (покупка/продажа)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрэксимбанк Укрэксимбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Универсал Банк Универсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позывной "Депутат". Сергей Компаниец - старшина роты 93-й отдельной механизированной бригады "Холодный Яр". Воевал на передовой с 2014 года. Ребята называли 47-летнего старшину "батей", потому что он помогал и учил каждого. Погиб в бою под Изюмом, прикрывая побратимов. Его 16-летний сын пошел учиться в военный колледж…

История героя
Рейтинг цен
Сколько стоит жилье в новостройках Киева (грн за м²)
1
Печерский Печерский
90 592
2
Шевченковский Шевченковский
57 791
3
Оболонский Оболонский
54 494
4
Подольский Подольский
51 178
5
Голосеевский Голосеевский
46 989
6
Святошинский Святошинский
36 659
7
Днепровский Днепровский
35 882
8
Дарницкий Дарницкий
35 881
9
Деснянский Деснянский
35 364
10
Соломенский Соломенский
31 688
Прогноз 🔑
Рейтинг популярности
Наши спортсмены в Instagram
1
Василий Ломаченко Василий Ломаченко
2157К
2
Александр Усик Александр Усик
1698К
3
Александр Зинченко Александр Зинченко
1660К
4
Андрей Шевченко Андрей Шевченко
1150К
5
Владимир Кличко Владимир Кличко
1021К
6
Элина Свитолина Элина Свитолина
871К
7
Андрей Лунин Андрей Лунин
658К
8
Виталий Кличко Виталий Кличко
515К
9
Дарья Белодед Дарья Белодед
496К
10
Юлия Герасимова Юлия Герасимова
449К
У кого самый большой прогресс
ЗАПРАВКИ
Топливо сегодня
95+
95
ДТ
ГАЗ
54,28
53,60
50,61
27,60
55,96
53,96
53,96
25,98
56,99
55,99
56,68
28,29
57,06
55,38
55,01
27,22
57,90
55,90
53,90
28,04
59,88
56,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
58,99
57,49
28,98
61,99
60,99
59,99
28,98
-
52,63
51,13
26,55
статистика
Курс криптовалюты сегодня

Валюта

Цена, usd

Bitcoin (BTC)

63885.46

Binance Coin (BNB)

602.13

Dogecoin (DOGE)

0.15

Litecoin (LTC)

88.27

Theta (THETA)

2.41

Haute Couture
Расписание Fashion Weeks

Париж. Франция

3 – 7 июля

Париж. Франция

Маями. США

14 – 21 июля

Маями. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 сентября

Нью-Йорк. США

Лондон. Англия

16 – 20 сентября

Лондон. Англия

Милан. Италия

20 – 26 сентября

Милан. Италия
Детали модных показов
Выбор украинцев 🚘
Какие новые легковые авто покупали в июне
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Подробнее
Love is... 💙💛
За что мы любим Винницу
Водонапорная башня

Водонапорная башня

Фонтан «Roshen»

Фонтан «Roshen»

Вареники с вишней

Вареники с вишней

Double-decker

Double-decker

Отель «Савой»

Отель «Савой»

Посетить город после победы

Нажимая на кнопку «Принять» или продолжая пользоваться сайтом, вы соглашаетесь с правилами использования файлов cookie.

Принять