Блоги
Владимир Шульга

Авіаційна конкуренція маршруткам та електричкам

Владимир Шульга

Проректор Харьковского национального университета внутренних дел, доктор исторических наук

Хочу звернутися до старшого покоління, яке пам’ятає систему пасажирських перевезень 80-х років минулого століття: як часто ви користувалися послугами цивільної авіації для подорожі, скажімо, у столицю чи навіть до сусідньої області? Питання, звісно, риторичне.

Я в жодному випадку не ностальгую за СРСР. А звертаюся до вас, друзі, з таким питанням, оскільки трапилася світлина з минулого, яка як ніщо, підтверджує необхідність відновлення внутрішнього авіасполучення.

Реклама

25394138_1487764627937815_290247984_n

Це світлина, яку зберіг черкаський краєзнавець Борис Юхно. На ній – розклад руху літаків по аеропорту "Черкаси" 1985 року. Себто лише 33 роки тому. Просто подивіться, за якими напрямками літали літаки з одного регіонального аеропорту обласного центру.

А розмова ця до того, що в Україні потрібно якнайшвидше відновлювати роботу регіональних аеропортів. Можливо, навіть, скоріше за все, не в такому обсязі, як це було колись. Адже існує поняття економічної доцільності. Проте той факт, що це необхідно – є беззаперечним. Зробити це можливо, на мою думку, паралельно із створенням в Україні власного лоукостера. Адже це потреба, що назріла вже давно.

Реклама

Щодо створення українського лоукостеру, то, якщо вірити міністру інфраструктури Володимиру Омеляну, національна авіакомпанія в сегменті дешевих авіаперевезень SkyUp почне роботу вже у квітні 2018 року. Міжнародні регулярні рейси в 2018 році плануються за напрямками Київ – Барселона, Київ – Дубаї, Київ – Ларнака.

Проте більш за все радує те, що в планах вітчизняного лоукостера – рейси між містами України. Внутрішні регулярні рейси почнуться в кінці травня за напрямками: Київ-Одеса, Харків-Одеса, Львів-Одеса.

Якщо взяти до уваги той факт, що у найближчі 2 – 2,5 роки вітчизняні авіаперевізники, згідно закону, мають поповнити свій парк літаками вітчизняного виробництва – то ця перспектива є дуже гарною.

Реклама

У Верховній Раді прийнятий закон, що, на мою думку, є одним із основоположних, оскільки відкриває широкий шлях та дає великі можливості для українського авіапрому.

Отже, Верховна Рада прийняла депутатський закон №7280, який передбачає встановити перехідний період для українських авіакомпаній з літаків іноземного виробництва на вітчизняні до 1 січня 2021 року.

Що це означає? А насамперед те, що протягом найстислішого терміну українське літакобудування має забезпечити вітчизняні авіакомпанії літаками українського виробництва.

Повірте, три роки – це не так вже й багато часу. Адже за цей час необхідно не просто збудувати необхідну кількість літаків. До цього треба пройти повний шлях модернізації виробництва, впровадити використання новітніх технологій та ще багато чого. І така можливість є, оскільки "Антонов" має чудові моделі літаків, що здатні задовольнити вимоги щодо авіаперевезень.

Але за три-чотири роки, на моє переконання, ми повинні мати не лише вітчизняні авіакомпанії, що використовують українські сучасні літаки, а й повинні мати відновлену розгалуджену систему регіональних аеропортів. Адже внутрішні рейси вітчизняного лоукостера між містами-мільйонниками, де збереглися аеропорти, звичайно ж, дуже гарна перспектива. Проте нагадаю, що регіональних аеропортів в Україні в кілька разів більше. І саме їх відновлення, згідно постанови уряду, має стати однією зі складових відновлення українських авіаперевезень.

Проте, як завжди, в українській діжці меду є величезна ложка дьогтю. Поряд із чудовими перспективами розвитку вітчизняної авіації та "впровадження" вітчизняного лоукостера, маємо відсутність однієї основної складової. А саме – закону про аеропорти. Так-так, якщо для когось ця інформація є новиною, то повторюю: в Україні досі немає закону про аеропорти, а всі аеропорти функціонують на підзаконних актах.

Але не хотілося б завершувати на дещо негативній "ноті". Тому, підсумовуючи вищесказане, підкреслю, що перспективи розвитку української авіації, що відкрилися останнім часом, є найширшими та найкращими за останні десятиліття.

А на тему закону про аеропорти та що в ньому має бути, – поговоримо наступного разу.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Все новости
Последние новости
Показать еще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорит президент Украины
Больше заявлений Зеленского
ВСУ: главное
Подробнее
Помощь во время войны
Больше новостей
Love is...💙💛
Путешествуй по Украине
В поиске трудоустройства
Найти работу!
🏠 Квартирный вопрос
Новости недвижимости
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для владельцев авто
Что еще нового?
Кулинарный мастер-класс
Что приготовить?
⚽ Фан-сектор
Болей за футбол!
Be in Techno Trends
Следить за новостями
⭐ Срачи прилетели
Больше скандалов
🔮 Предсказания & Гороскопы
Что еще говорят звезды?
Валюта
Курс доллара в кассах банков (покупка/продажа)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрэксимбанк Укрэксимбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Универсал Банк Универсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позывной "Депутат". Сергей Компаниец - старшина роты 93-й отдельной механизированной бригады "Холодный Яр". Воевал на передовой с 2014 года. Ребята называли 47-летнего старшину "батей", потому что он помогал и учил каждого. Погиб в бою под Изюмом, прикрывая побратимов. Его 16-летний сын пошел учиться в военный колледж…

История героя
Рейтинг цен
Сколько стоит жилье в новостройках Киева (грн за м²)
1
Печерский Печерский
90 592
2
Шевченковский Шевченковский
57 791
3
Оболонский Оболонский
54 494
4
Подольский Подольский
51 178
5
Голосеевский Голосеевский
46 989
6
Святошинский Святошинский
36 659
7
Днепровский Днепровский
35 882
8
Дарницкий Дарницкий
35 881
9
Деснянский Деснянский
35 364
10
Соломенский Соломенский
31 688
Прогноз 🔑
Рейтинг популярности
Наши спортсмены в Instagram
1
Василий Ломаченко Василий Ломаченко
2157К
2
Александр Усик Александр Усик
1698К
3
Александр Зинченко Александр Зинченко
1660К
4
Андрей Шевченко Андрей Шевченко
1150К
5
Владимир Кличко Владимир Кличко
1021К
6
Элина Свитолина Элина Свитолина
871К
7
Андрей Лунин Андрей Лунин
658К
8
Виталий Кличко Виталий Кличко
515К
9
Дарья Белодед Дарья Белодед
496К
10
Юлия Герасимова Юлия Герасимова
449К
У кого самый большой прогресс
ЗАПРАВКИ
Топливо сегодня
95+
95
ДТ
ГАЗ
47,69
-
52,81
26,00
48,50
46,50
50,50
24,95
49,29
47,29
50,79
25,78
50,50
50,00
52,00
25,66
50,99
48,99
50,99
25,48
51,99
48,89
53,49
25,92
52,00
49,99
54,00
27,52
52,00
49,99
54,00
27,14
52,99
51,99
54,99
27,10
-
49,49
53,49
25,48
статистика
Курс криптовалюты сегодня

Валюта

Цена, usd

Bitcoin (BTC)

23441.57

Binance Coin (BNB)

330.75

Dogecoin (DOGE)

0.09

Litecoin (LTC)

99.77

Theta (THETA)

1.12

Haute Couture
Расписание Fashion Weeks

Париж. Франция

3 – 7 июля

Париж. Франция

Маями. США

14 – 21 июля

Маями. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 сентября

Нью-Йорк. США

Лондон. Англия

16 – 20 сентября

Лондон. Англия

Милан. Италия

20 – 26 сентября

Милан. Италия
Детали модных показов
Выбор украинцев 🚘
Какие новые легковые авто покупали в июне
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Подробнее
Love is... 💙💛
За что мы любим Винницу
Водонапорная башня

Водонапорная башня

Фонтан «Roshen»

Фонтан «Roshen»

Вареники с вишней

Вареники с вишней

Double-decker

Double-decker

Отель «Савой»

Отель «Савой»

Посетить город после победы

Нажимая на кнопку «Принять» или продолжая пользоваться сайтом, вы соглашаетесь с правилами использования файлов cookie.

Принять