У Харківській області закінчують ремонт траси Мерефа-Павлоград, яка проходить через місто Лозова.
Дорога тут зроблена практично з нуля, полагоджені мости і покриття.
Десятки років за цей розбитий і занедбаний шлях ніхто не наважувався взятися. Зараз тут катки утрамбовують новий асфальт. Кладуть останній шар.
"Йде укладання верхнього шару дрібнозернистого асфальтобетону. Це вже кінцевий шар, далі буде наноситися розмітка" – повідомив керівник будівництва Олександр Костенко.
Цієї новенької об'їзної дороги ще навіть немає на карті. Її зробили, щоб розвантажити місто Лозова. Це перша за роки незалежності нова траса в Харківській області, кажуть будівельники.
"Знімали ґрунт, утворилося корито. Стали завозити глину, потім щебінь. Тут як багатошаровий торт виходить", – розповідає куратор будівництва Анатолій Гончаров.
Нова дорога – частина реконструкції траси Мерефа- Павлоград. Це важливе сполучення з Лозовою – найбільшим районним центром, і з сусідньою Дніпропетровською областю. Покриття тут не ремонтували понад 20 років, а моста – взагалі ніколи. Дороги повністю оновили, розповідає заступник керівника Служби автомобільних доріг області Сергій Пляка.
"Встановлено нове бар'єрне огородження та перила. Під шляхопроводом відремонтовані всі опори, всі поштукатурені і закінчуються роботи з нанесення захисної фарби", – говорить заступник керівника Служби автомобільних доріг Харківської області Сергій Пляка.
Щодня по цій дорозі проїжджає понад 10 тис. автомобілів. Головна проблема цієї траси в тому, що фури їздять з великим перевантаженням. Щоб попередити це, тут облаштували кілька пунктів зважування.
На сьогодні капітально відремонтували майже 80% всієї траси. І "Сьогодні" перевірили – вже тепер дорога від Харкова до Лозової забирає удвічі менше часу. І аварійних ділянок не залишилося.
"У цьому році буде повністю відновлено 76 км нового покриття. Одночасно з ремонтом цієї дороги ми будуємо нову дорогу в об'їзд міста Лозова. Це буде четверта автомагістраль в Харківській області, яка буде повністю відремонтована для комфортного і безпечного руху по ній", – заявила глава Харківської обласної державної адміністрації Юлія Світлична.
Наступного року дорожники планують покласти другий шар асфальту, а поки для комфорту водіїв наносять розмітку.
Нагадаємо, про те, що Україна відмовиться від ямкового ремонту доріг, заявляв екс-прем'єр-міністр Володимир Гройсман. Він відзначав, що капітальний ремонт кращий, адже при ньому є гарантія. Втім, Гройсман тоді говорив саме про поступове скасування аварійного ремонту.
Всього на ремонт і будівництво доріг місцевого і державного значення передбачено понад 50 млрд грн, що є рекордною сумою за всі роки незалежності України. Однак для відновлення всіх автомобільних шляхів потрібно більше трильйона гривень – стільки складатиме дохідна частина всього держбюджету на 2019 рік. Крім того, на капремонт всіх українських доріг державного значення потрібно 59 років.
Ремонтувати дороги в 2019 році почали з лютого:
Читайте також:
- На дорогах України будуть автоматично зважувати авто: стали відомі деталі
- Ремонт доріг: глава "Укравтодору" розповів, від чого поки не можна відмовитися
- "Наразі ямковий ремонт – українська необхідність": інтерв'ю з в.о. голови "Укравтодору" Славоміром Новаком
- "Гроші повернуться в економіку": що новий Кабмін буде робити з дорогами