Депутат Олексій Журавльов вніс до Держдуми законопроект, що зобов'язує маркувати рекламу продукції компаній, які співпрацювали з Націонал-соціалістичною партією Німеччини та італійської Національної фашистської партією, передає радіостанція "Говорит Москва".
"Корпорації, які зробили свої капітали на крові наших співвітчизників, ті, хто співпрацював з фашистськими режимами, як мінімум, повинні інформувати про це наших покупців. Повинні робити маркування власної продукції", – сказав він.
Радіостанція звернула увагу на його декларацію про доходи, згідно якої у депутата німецький автомобіль Mercedes Benz ML 63, а у його дружини – BMW X3. Прес-секретар парламентарія Софія Черепанова запевнила, що Журавльов "відмовився від Mercedes" і їздить на службовому автомобілі, марку якого вона не уточнила. Інформацію про дружину вона не повідомила.
Журавльов пояснив, що до реєстру потраплять такі компанії, як Lufthansa, BMW, Metro Cash & Carry, Siemens, Coca-Cola та інші.
Газета "Известия", у розпорядженні якої є текст законопроекту, пише, що депутат запропонував змінити закон про рекламу, додавши в нього статтю "Реклама продукції іноземних комерційних організацій, що мали ділові контакти з Націонал-соціалістичною партією Німеччини чи фашистської партією Італії".
Передбачається, що в рекламі товарів таких компаній на радіо не менше трьох секунд приділятимуть минулого компанії, в телевізійних рекламних роликах – не менше п'яти секунд на як мінімум 7% площі кадру. У друкованій рекламі колишньому співпраці з нацистами і фашистами, згідно із законопроектом, потрібно приділяти як мінімум 10% площі.
Нагадаємо, на заводах і фабриках Siemens широко використовувався підневільну працю в'язнів концтаборів, військовополонених, в'язнів гетто і "остарбайтерів". У 1930 році Hugo Boss отримала партійний замовлення на виробництво уніформи СА, СС і Гитлерюгенда. З початком Другої світової війни його фабрика була оголошена важливим військовим підприємством і отримала замовлення на виготовлення уніформи вермахту.