Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Депутат Держдуми запропонував маркувати BMW і Siemens як пособників нацистів

22 червня 2015, 15:28

Цікаво, що сім'я Журавльових їздить на німецьких авто

У Siemens була фабрика в Освенцимі. Фото: sonyawolf.livejournal.com

У Siemens була фабрика в Освенцимі. Фото: sonyawolf.livejournal.com

Депутат Олексій Журавльов вніс до Держдуми законопроект, що зобов'язує маркувати рекламу продукції компаній, які співпрацювали з Націонал-соціалістичною партією Німеччини та італійської Національної фашистської партією, передає радіостанція "Говорит Москва".

"Корпорації, які зробили свої капітали на крові наших співвітчизників, ті, хто співпрацював з фашистськими режимами, як мінімум, повинні інформувати про це наших покупців. Повинні робити маркування власної продукції", – сказав він.

Радіостанція звернула увагу на його декларацію про доходи, згідно якої у депутата німецький автомобіль Mercedes Benz ML 63, а у його дружини – BMW X3. Прес-секретар парламентарія Софія Черепанова запевнила, що Журавльов "відмовився від Mercedes" і їздить на службовому автомобілі, марку якого вона не уточнила. Інформацію про дружину вона не повідомила.

Реклама

Журавльов пояснив, що до реєстру потраплять такі компанії, як Lufthansa, BMW, Metro Cash & Carry, Siemens, Coca-Cola та інші.

Газета "Известия", у розпорядженні якої є текст законопроекту, пише, що депутат запропонував змінити закон про рекламу, додавши в нього статтю "Реклама продукції іноземних комерційних організацій, що мали ділові контакти з Націонал-соціалістичною партією Німеччини чи фашистської партією Італії".

В тренді
США можуть виділити мільярд доларів на енергетичну безпеку, в тому числі в Україні

Передбачається, що в рекламі товарів таких компаній на радіо не менше трьох секунд приділятимуть минулого компанії, в телевізійних рекламних роликах – не менше п'яти секунд на як мінімум 7% площі кадру. У друкованій рекламі колишньому співпраці з нацистами і фашистами, згідно із законопроектом, потрібно приділяти як мінімум 10% площі.

Нагадаємо, на заводах і фабриках Siemens широко використовувався підневільну працю в'язнів концтаборів, військовополонених, в'язнів гетто і "остарбайтерів". У 1930 році Hugo Boss отримала партійний замовлення на виробництво уніформи СА, СС і Гитлерюгенда. З початком Другої світової війни його фабрика була оголошена важливим військовим підприємством і отримала замовлення на виготовлення уніформи вермахту.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...