Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Загибель MH17: на Заході новий коментар щодо трагедії

4 січня 2018, 16:17

За словами фінського експерта, оператор пускової установки, виконуючи фатальний постріл, міг не знати, що наведення було здійснено на пасажирський літак

Фото: AFP

Фото: AFP

В ході розслідування катастрофи пасажирського "Боїнга" рейсу МН17  з'ясувалося, що оператор ракетної установки "Бук" міг і не знати, що стріляє в пасажирський літак "Малайзійських авіаліній". Про це в одній з програм на голландському телебаченні розповів колишній командир фінського батальйону "Бук" Еса Келонімі, який вніс істотний внесок в розслідування причин авіакатастрофи, передає "Украънська правда".

За його словами, системою "Бук" керують три людини, а курс навчання в Фінляндії триває один рік, причому він дає базовий рівень знань. Щоб повною мірою освоїти навички управління "Буком", як зазначив екс-командир, потрібно більше часу, а щоб стати справжнім професіоналом, потрібно багато років навчання.

Як відомо, в Донецьку була помічена пускова установка системи "Бук", але, як зазначив фінський фахівець, це лише одна зі складових великого комплексу. До його складу також входить мобільний командний пост, який керує системою, і радар, що передає дані про повітряні об'єкти на командний пост. Також в складі комплексу є інші пускові установки.

За словами Келонімі, пускова установка і сама по собі може здійснити постріл, але її оператор "не знатиме, куди стріляє". "Тому що невідомо, де знаходиться ціль", – пояснив екс-командир.

Реклама

При цьому, експерт уточнив, що у пускової установки є і свій радар, який відстежує ціль. Однак навіть при наявності досвідченого оператора він не дуже точний, йому важко відрізнити військовий літак від пасажирського і взагалі визначити тип літального апарату.

У програмі було також озвучено думку, що діями оператора управляли з Росії. В цілому експерти зійшлися на думці, що застосування бойовиками пускової установки "Бук" проти українських літаків – безвідповідальне рішення.

В тренді
Стало відомо, ким був забитий до смерті в Лісабоні українець

Нагадаємо, в липні нинішнього року Україна і Нідерланди підписали Угоду з метою створення правових підстав для притягнення до відповідальності судом Нідерландів осіб, причетних до катастрофи рейса MH17 в небі над Донбасом.

У вересні на полях 72-й сесії Генеральної Асамблеї ООН в Нью-Йорку міністри закордонних справ України, Австралії, Бельгії, Малайзії і Нідерландів підписали Меморандум у справі про збитий "Боїнг" рейсу MH17. Країни-підписанти мають намір допомогти Нідерландам притягнути винних до відповідальності.


Літак Boeing 777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 з Амстердама в Куала-Лумпур, був збитий російською системою "Бук" 17 липня 2014 року в Донецькій області. Внаслідок загинули всі 298 чоловік, що знаходилися на борту. Пасажирами рейсу були громадяни 10 країн, більшість загиблих – громадяни Нідерландів.

Створена міжнародна спільна слідча група 28 вересня 2016 року в Нідерландах представила результати кримінального розслідування причин катастрофи.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...