Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У Латвії заборонили дев'ять каналів путінського олігарха

20 листопада, 15:57

Заборона буде діяти, допоки Юрія Ковальчука не виключать з "чорного списку" ЄС

/ Фото: Pixabay

У Латвії, де раніше цього року заборонили російський телеканал "Росія РТР", під заборону потрапили ще дев'ять каналів, кінцевим бенефіціаром яких є російський мільярдер і давній друг президента РФ Юрій Ковальчук.

Як повідомили в Національній раді з питань електронних ЗМІ Латвії 20 листопада, відповідне рішення торкнулося російськомовних каналів "Час: далеке і близьке", "Бобер", "Дім Кино", "Будинок Кіно Преміум", "Музика Першого", "О!", "Поїхали", "Телекафе" і "Петербург-П'ятий канал".

Заступник голови ради Іварс Аболіньш нагадав, що проти Ковальчука діють санкції Євросоюзу. Тому заборона на телеканали буде діяти до тих пір, допоки російського олігарха не виключать з "чорного списку" ЄС.

Реклама

Варто зазначити, що за даними Forbes Юрій Ковальчук входить до сотні найбагатших людей в світі. Він є основним акціонером банку "Росія", через який володіє частками в страховій групі "Согаз", Газпромбанку, "Національній медіа групі" і "СТС Медіа".

В тренді
Євросоюз продовжив санкції проти Росії

Нагадаємо, раніше за загрозу територіальній цілісності, суверенітету і незалежності України в Латвії заблокували сайт Baltnews.lv, який належить російському пропагандистському агентству "Росія сьогодні".

Також повідомлялося, що Національна рада з телерадіомовлення України вирішила перевірити телеканал NewsOne на рахунок розпалювання ворожнечі через ідею провести спільний телеміст з Росією.

[VIDEO id = 84336;]

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...