Історія Airbus-321, що розбився: 6 років літав в Лівані та 9 – у Туреччині

3 листопада 2015, 07:04

Лайнеру було більше 18 років, проте, за словами експерта, вік для такого класу літака нічого не означає

Airbus-321 раніше літав у Лівані. Фото: AFP

Airbus-321 раніше літав у Лівані. Фото: AFP

Вік літака при повному і якісному техобслуговуванні не впливає на вірогідність його потрапляння в аварію, стверджує голова російської Спілки захисту прав пасажирів Кирило Янков, пише ТАСС.

"Є думка, що чим старший борт, тим вища аварійність. Ніякої статистики про те, що більш старі борти частіше потрапляють в події, немає", – сказав він.

Янков зазначив, що більшість літаків російських авіакомпаній обслуговуються за кордоном. "90% парку цивільної авіації – це закордонні літаки", – додав він.

Реклама

За словами експерта, техобслуговування літаків за кордоном обходиться дешевше з ряду причин.

Янков додав, що в середньому одна авіакатастрофа з людськими жертвами припадає на 1,2 млн польотів.

Раніше перший заступник голови комітету Держдуми з промисловості Володимир Гутенєв запропонував законодавчо заборонити в Росії експлуатацію літаків старше 15 років.

Вік літака А321 авіакомпанії "Когалимавіа", що розбився в Єгипті, перевищував 18 років.

Реклама

В тренді
Багато загиблих і поранених: США третій день охоплені масовими бунтами

Історія A321-231, що розбився

Аеробус A321-231 (реєстраційний номер EI-ETJ), який зазнав аварії над Синайським півостровом, був одним з найкращих в ліванській авіакомпанії Middle East Airlines (МЕА) у період 1997-2003 рр. Про це повідомив колишній інженер компанії Рамзі Хамра.

"Я добре пам'ятаю цю машину. Двигуни літака працювали ідеально", – сказав він. Ветеран протягом 36 років відповідав за готовність літаків МЕА до вильоту. Рік тому він вийшов на пенсію. Хамра є випускником Київського авіаційного інституту.

"Вік для такого класу літака нічого не значить. Він міг літати ще дуже довго. Була потрібна тільки регулярна профілактика", – зазначив Хамра.

Реклама

"Аеробус А321-231 був переданий МЕА турецької Onur Air в дуже хорошому стані", – стверджував він. У 2012 році лайнер поповнив парк "Когалимавіа".

Середній вік 17 літаків Middle East Airlines становить 5-6 років. У її повітряному флоті 11 аеробусів А320-200, чотири А330-200 і два А321-200. МЕА відзначила цього року своє 70-річчя – це найстаріша близькосхідна авіакомпанія.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти