Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Катастрофа Ту-154: всі версії

25 грудня 2016, 13:34

Офіційно кажуть про технічну несправність або помилку пілотування, але експерти здивовані тим, як швидко була відкинута версія теракту на борту Ту-154

Ту-154. Фото: TakePlane

Ту-154. Фото: TakePlane

ЛітакТу-154МіноборониРосії,який прямував зСочівЛатакію(Сирія),зникзекраніврадаріврановранцівнеділю.Пізнішез'ясувалося,щолітаквпаввЧорномуморі.Ту-154МіноборониРФвпавв5кмвідберега-ближчедоАнапі.Учислізагиблихжурналісти,військовослужбовцітамузикантизнаменитогоансамблюіменіАлександрова.СайтСегодня.uaзібраввсіверсії,якізаразобговорюютьрятувальникиіросійськіжурналісти.

Версія Міноборони РФ

На думкуголовикомітетуРадиФедераціїз оборонитабезпекиВіктораОзерова,причиноюкатастрофи Ту-154можебутитехнічнанесправністьабопомилкапілотування.Прицьому,зайогословами,терактвиключений.

"Версіютерактуявиключаюповністю.ЛітакМіноборони,повітряний простірРФ,тутне можебутитакоїверсії",- наводитьсловаОзероваагентство РИА Новости

Реклама

Читайте також: Катастрофа літакаТу-154МіноборониРосії:всіподробиці

Інші версії

В тренді
104-річна італійка перемогла коронавірус: подробиці і фото

КандидаттехнічнихнаукВадимЛукашевичвкоментарі "Новій газеті" заявив,щонебезпечновідкидативерсію теракту.

"Це дуже серйозно. Коли підірвали Airbus над Сінаєм, весь світ знав, що це теракт. Всі розвідки повідомили, одні ми два тижні дурня валяли. Просто якщо це теракт, потрібно розуміти, що це відповідь нам за Алеппо", – зазначив він.

Андрій Краснопьоров, майор ВПС РФ в коментарі "Новой газете" також не виключив версію теракту: "Я порівнюю цю катастрофу з Шарм-еш-Шейхом. Та ж історія: літак зникає з радарів, потім з'ясовується, що, виявляється, у нього відірвався хвіст, і через величезну кількість часу нам повідомляють про теракт".

"Розумієте, льотчику натиснути кнопку сигналу лиха – це частка секунди. При будь-якій несправності, при чому завгодно, перший обов'язок пілота – натиснути на кнопку, повідомити на землю. Але тут порожньо, обрив зв'язку. Далі, розліт осколків літака – на 15 км. це означає, що він розвалився в повітрі. Літак міцний, навіть потрапляючи в воду, у нього може відвалитися крило, але він не розвалиться на частини. Людей просто так не може розкидати на декілька кілометрів (паспорт кореспондента знайшли в декількох кілометрах від шасі)", – висловив свою думку майора ВПС РФ.

А Лукашевич також прокоментував перші офіційні заяви про версії катастрофи Ту-154. "Найбільш ймовірними називають помилку пілотування і технічну несправність. Але справа в тому, що за 7 хвилин польоту літак встигає набрати пристойну висоту. Для тієї висоти уламки, знайдені в абсолютно різних місцях – це занадто. Це говорить про те, що він почав руйнуватися в повітрі. Ніяка технічна несправність не в змозі привести до руйнування літака в повітрі. Літак – це досить надійна штука. Якщо руйнування почало відбуватися в небі, значить, уже там сталося щось неординарне", – пояснив він.

Ще Лукашевича насторожує те, що у літака відвалилося шасі. "Шасі у літака могло бути відірване, якщо він йшов на посадку, якщо пілоти не встигли його прибрати. Але, розумієте, сім хвилин – це багато, льотчики не могли шасі не прибрати. Якщо шасі було не прибрано, вони б про це повідомили" , – пояснив експерт.

Джерело Інтерфаксу заявило, що серед версій авіакатастрофи Ту-154 – попадання птаха в двигун. Співрозмовник агентства зазначив, що недалеко від аеропорту Сочі знаходиться станція перелітних птахів і орнітопарк.

"Тоді повинні вирубати два або три двигуни відразу. Але на висоті два-три кілометри у них маса часу прийняти рішення. Яскравий приклад – "диво на Гудзоні". Літак майже відразу після зльоту потрапив в зграю птахів, у пілотів було кілька хвилин на прийняття рішення, що робити далі. Необхідно усвідомлювати таку річ: раптовий обрив зв'язку – це безперервна дія на весь літак, ось і все", – вважає Лукашевич.

Джерело "Фонтанки" вМіноборониповідомило,щокатастрофа літакамоглостатисячерезпомилку при його завантаженні. НабортТу-154,говоритьспіврозмовниквидання,моглипоміститизанадтобагатовантажу,атакожназемнийперсоналмігпомилитисязрозміщеннямвантажувсерединібагажноговідсіку.

Варто зазначити, що інформація про пасажирів на борту Ту-154 уточнюється. Міноборони РФ вдень 25 грудня заявило, що загинули 92 людини, а не 93, як відомство повідомляло раніше.

Співрозмовник Інтерфаксу розповів, що на неділю планували два рейси в Сирію. На борту першого повинні були знаходитися журналісти і музиканти, на борту другого – медикаменти та подарунки. При цьому джерело не розповіло, чи вилетів другий літак.

Всім цивільним, які перебували на борту Ту-154, виплатять по 2 млн рублів в рамках Повітряного кодексу, сказав глава Всеросійського союзу страховиків Ігор Юргенс. Крім 2 млн ще по 1 млн рублів з коштів Фонду соціального страхування.

Прем'єр-міністр РФ Дмитро Медведєв висловив співчуття рідним і близьким загиблих в авіакатастрофі Ту-154. Понеділок, 26 грудня, оголошено загальнонаціональним днем жалоби. Про це журналістам заявив президент Росії Володимир Путін.

Всі подробиці в спецтемі Крушение Ту-154

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...