Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's Corp. вперше за 50 років існування її знаменитого бургера "Біг-Мак" представила нові версії, пише видання Business Insider.
У продаж надійшов Mac Junior, зменшена версія "Біг-Мака" без середньої булочки і з однією котлетою, і Grand Mac, в півтора раза більше від оригіналу. Калорійність маленького бургера складе 460 ккал, великого – 860 ккал проти 540 ккал у стандартного "Біг-Мака".
Експерти зазначають, що таким чином компанія хоче урізноманітнити своє меню і залучити нових покупців. Як пише The Wall Street Journal, лише 20% представників покоління Y (американці, які народилися в кінці 20-го століття) пробували "Біг-Мак" хоча б раз у своєму житті.
Останнім часом молоде населення США рідше ходить у заклади швидкого харчування, віддаючи перевагу більш натуральним бургерам зі спеціалізованих ресторанів, зробленим зі свіжоспеченого хліба і м'яса, що не піддавалося заморожуванню. Такі заклади зазвичай пропонують більш широкий вибір додаткових інгредієнтів.