Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Помилка пілотування розглядається в якості пріоритетного версії катастрофи літака Ту-154

26 грудня 2016, 23:59

Одним зі свідків падіння Ту-154 став співробітник берегової охорони прикордонних військ ФСБ

Версія про помилку пілотів Ту-154 є пріоритетною, фото AFP

Версія про помилку пілотів Ту-154 є пріоритетною, фото AFP

Помилка пілотування розглядається в якості пріоритетного версії катастрофи літака Ту-154 в Чорному морі поблизу Сочі, повідомляє "Комерсант" з посиланням на джерела, близькі до розслідування авіакатастрофи.

Згідно з публікацією на сайті видання, одним зі свідків падіння Ту-154 став співробітник берегової охорони прикордонних військ ФСБ, який перебував в момент аварії на катері в акваторії Сочі.

"Прикордонник розповів, що рано вранці в неділю став мимовільним очевидцем ПП. За його словами, літак, що вилетів з аеропорту Адлер, замість того щоб набрати висоту, став швидко знижуватися до поверхні моря, як ніби збирався зробити на неї посадку. Свідок зазначив, що навіть для посадки положення лайнера в просторі здалося йому дивним. Нібито Ту-154 йшов на невеликій швидкості з неприродно задертим вгору носом", – йдеться в публікації.

Очевидець, за словами джерела "Комерсанта", порівняв становище літака в цей момент з мотоциклом, поставленим його водієм на заднє колесо. Ще через мить, за словами очевидця, літак зачепив поверхню моря хвостом, який відвалився при ударі, звалився в хвилі і швидко затонув.

Реклама

Як зазначає "Комерсант", посилаючись на експертів, до описаної свідком картині події могло привести відразу кілька факторів, так чи інакше пов'язаних з діями екіпажу літака.

"Відрив від смуги Ту-154 здійснив на штатній, як повідомила в понеділок ФСБ, швидкості – 345 км/год і почав підніматися. Однак уже через кілька секунд машина, за даними експертів, стала втрачати швидкість і, відповідно, висоту. Відбутися це, вважають фахівці, могло в першу чергу через помилкових дій пілотів, які спробували дуже енергійно підняти машину вгору. Таким чином, імовірно, літак був виведений на закритические кути атаки, що призвело до втрати швидкості і підйомної сили на крилах і зниження Ту-154 до поверхні моря", – повідомляється в статті.

В тренді
Світ протистоїть коронавірусу: онлайн-карта 29 березня і всі подробиці

Втім, як зазначає видання, катастрофи в Сочі могли сприяти і технічні фактори.

"Наприклад, можлива перевантаженість літака (відомо, що пілот в розмові з диспетчером називав свою машину "важкою"), порушення центрування лайнера його вантажем, неправильна робота закрилків або стабілізатора машини, а також раптове падіння тяги двигунів", – йдеться в публікації "Комерсанта".

Тим часом джерело видання повідомило, що остаточно від "терористичної версії" авіакатастрофи слідство зможе відмовитися тільки після ретельного вивчення показань бортових самописців літака, а також експертного дослідження тіл загиблих і уламків Ту-154.

За словами джерела "Комерсанта", на знайдених тілах і уламках літака слідів вибухівки немає.

Всі подробиці в спецтемі Крушение Ту-154

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...