Мы обновили правила сбора и хранения персональных данных

Вы можете ознакомиться c изменениямы в политике конфиденциальности. Нажимая накнопку «Принять» или продолжая пользоваться сайтом, вы соглашаетесь с обновленными правилами и даете разрешение на использование файлов cookie.

Принять

Реорганизация работы ЖЕКов и защита прав потребителей в условиях повышения тарифов

12 мая 2015, 12:00

12 мая 2015 года, в 12.00,  в пресс-центре "Сегодня Мультимедиа", состоялось видео-интервью с Петром Пантелеевым, Заместителем Председателя Киевской городской государственной администрации на тему: "Реорганизация работы ЖЕКов и защита прав потребителей в условиях повышения тарифов"

Міська влада планує створити у Києві мережу центрів захисту прав споживачів. Цього року міська влада планує відкрити центри захисту прав споживачів комунальних послуг. Вони працюватимуть для киян за принципом "єдиного вікна" і покликані будуть допомогти споживачеві у відносинах із монополістами.

Про це в ході онлайн-конференції в прес-студії "Сегодня Мультимедіа" заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

"У Києві створюється система сервісних центрів для захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг – "Центр обслуговування споживачів". На тлі підвищення тарифів та переходу на прямі договори з виконавцями послуг, кияни повинні мати можливість звернутися за допомогою та вирішити спірне питання з "Київенерго" та "Київодоканалом" тощо.

Звернувшись до сервісного центру люди зможуть залишити заявку, адресовану будь-якому викнавцеві, оформити необхідні документи, в тому числі договори, отримати консультацію фахівця тощо", – повідомив він.

Реклама

За словами заступника міського голови, кілька пілотних центрів планується відкрити вже в найближчі місяці.

"Створення таких центрів – нова, але необхідна для нашого міста практика, тому ми відшліфуємо усі процеси "пілотному" режимі, а потім поширимо на усе місто.

Сервісні центри допоможуть мешканцям отримати вичерпну інформацію про тарифи та ціноутворення, а також дані про те, куди кошти сплачені за комуналку.

Крім того, в сервісному центрі споживач зможе оформити перерахунок за неякісно надану послугу тощо", – зазначив Петро Пантелеєв.

Свои вопросы  можно присылать по адресу press-studio@segodnya.ua

Подпишись на наш telegram

Только самое важное и интересное

Подписаться

Реклама

Реклама

Новости партнеров

Загрузка...

Новости партнеров

Загрузка...
загрузка...