Міська влада планує створити у Києві мережу центрів захисту прав споживачів. Цього року міська влада планує відкрити центри захисту прав споживачів комунальних послуг. Вони працюватимуть для киян за принципом "єдиного вікна" і покликані будуть допомогти споживачеві у відносинах із монополістами.
Про це в ході онлайн-конференції в прес-студії "Сегодня Мультимедіа" заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
"У Києві створюється система сервісних центрів для захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг – "Центр обслуговування споживачів". На тлі підвищення тарифів та переходу на прямі договори з виконавцями послуг, кияни повинні мати можливість звернутися за допомогою та вирішити спірне питання з "Київенерго" та "Київодоканалом" тощо.
Звернувшись до сервісного центру люди зможуть залишити заявку, адресовану будь-якому викнавцеві, оформити необхідні документи, в тому числі договори, отримати консультацію фахівця тощо", – повідомив він.
За словами заступника міського голови, кілька пілотних центрів планується відкрити вже в найближчі місяці.
"Створення таких центрів – нова, але необхідна для нашого міста практика, тому ми відшліфуємо усі процеси "пілотному" режимі, а потім поширимо на усе місто.
Сервісні центри допоможуть мешканцям отримати вичерпну інформацію про тарифи та ціноутворення, а також дані про те, куди кошти сплачені за комуналку.
Крім того, в сервісному центрі споживач зможе оформити перерахунок за неякісно надану послугу тощо", – зазначив Петро Пантелеєв.
Свои вопросы можно присылать по адресу [email protected]