Як знизити щомісячні витрати на мобільний зв'язок завдяки інтернету? Чому інтернет-клієнти "Київстар" купують побутову техніку зі знижками? Як заощаджувати при користуванні інтернетом? Відповіді на ці та багато інших запитань було надано під час онлайн-конференції з Віталієм Ворожбитом, директором з розвитку бізнесу "Київстар" на масовому ринку.
"Київстар" понад два роки надає послугу проводового широкосмугового інтернету для українських домогосподарств — "Домашній Інтернет". Компанія побудувала в Україні найбільшу волоконно-оптичну інтернет-мережу, яка охоплює 138 міст. Вже понад півмільйона українських сімей оцінили якість та переваги "Домашнього Інтернету" — саме така кількість домогосподарств сьогодні користується послугою. Щомісяця клієнти "Домашнього Інтернету" отримують бонуси, які можуть переводити на мобільні телефони "Київстар".
Відеодайджест трансляції:
Послуга "Домашній інтернет" від "Київстар"
Обмін бонусів на гроші на рахунок
Якість інтернету від "Київстар"
Підключення до інтернету від "Київстар"
Про технологію оптичного волокна передачі даних
Про убезпечення дітей від негативного контенту в інтернет-мережі
Інтернет від "Київстар": плани на майбутнє
Фотогалерея: