Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Альона Дегрік Шевцова про фінансові результати "Чорної п'ятниці" в Україні

5 грудня 2019, 13:02

PR

За останні кілька років «Чорна п'ятниця» стала досить стійкою платіжною звичкою для багатьох українців

Українські рітейлери завалюють клієнтів вигідними пропозиціями і змагаються в рекламних роликах за увагу споживача. Як виявилося, все не дарма – у цьому році "Чорна п'ятниця" в Україні встановила кілька нових рекордів. Про причини їх формування нам розповіла CEO процессингової компанії LEOGAMING, fintech-експерт Альона Дегрік Шевцова.

Читайте також: Міжнародна платіжна система "LEO" – у топ-7 українських платіжних систем за обсягом грошових переказів

"Навіть якщо відкинути вплив маркетингових правил США на український бізнес – у "Чорної п'ятниці" серйозний фундамент. Традиція "всього один день купуй з величезною знижкою" дуже добре лягає на звичку українців відкладати покупку. Багато виробників смартфонів сходяться на думці, що український споживач довго обирає, порівнює ціни, чекає слушної нагоди, вираженої у знижці. Можливість заощадити 40-50% від початкової вартості – ідеальний момент. За останні 4-5 років люди свідомо чекають на "Чорну п'ятницю", відкладаючи гроші за значні покупки", – розповідає Альона Дегрік Шевцова.

Реклама

Така думка легко підтверджується статистикою. Як повідомляє Приватбанк, обсяг безготівкових покупок в цю "Чорну п'ятницю" перевищив середньодобовий показник в 10 разів і на 37%, якщо порівнювати з 2018 роком.

В тренді
Грошей на лікарні може не вистачити: лікарі розповіли про наслідки для пацієнтів
Фото: Yuri DYACHYSHYN / AFP

Читайте також: Альона Дегрік Шевцова розповіла про три проблеми, які може вирішити легалізація грального бізнесу в Україні

"Безготівкові платежі в Україні розвиваються дуже швидко. У клієнта по ним великі вимоги, і, як показують результати "пікових днів", ці вимоги підкріплюються високою споживчою активністю. Зручність, бесшовність процесу оплати пришвидшують роблять покупку швидше. Це, в свою чергу, прискорює прийняття рішення для самого клієнта. Ми говоримо не про імпульсивність, а про постійну доступність оплат. І ця тенденція буде тільки зростати", – резюмувала Альона Дегрік Шевцова.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...