Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Альона Дегрік Шевцова розповіла про те, як працює платіжний ринок Японії

1 квітня 2019, 10:52

PR

Поки країна слідкує за результатами виборів, деякі бізнес-експерти все ж зберігають професійний вектор і висвітлюють свої ніші

Так, наприклад, глава процессингової компанії LeoGaming Альона Дегрік Шевцова докладно розповіла у своєму блозі In Fintech We Trust про те, в яких особливостях існує ринок payment-послуг Японії.

"Почну з розриву шаблону — в Японії домінує готівка. Так, в одній з найбільш технологічних країн світу з економікою-лідером і маглев-поїздами воліють платити не карткою і телефоном, а паперовими грошима. Такі справи. У 2016 році відсоток безготівкових транзакцій в Японії становив — барабанний дріб – 20%. Менше, ніж в Україні, — розповідає Альона Дегрік, тут же додаючи: – У програмі уряду стоїть завдання збільшити частку безготівкових транзакцій до 40% транзакцій до 2025 року. Нагадаю, в Україні за підсумком 2018 року 45,1%".

На думку CEO LeoGaming, QR-коди складають основу платіжного ланцюжка японських сервісів. Їхньому впровадженню і активному використанню сприяють як fintech-сервіси, так і банки, які активно співпрацюють з першими в бізнесі.

Реклама

"Після того, як влада внесла зміни до закону, який полегшує процедуру доступу третіх сторін до рахунків і даних вкладників, fintech-компанії почали активно запускати свої рішення, і банкам довелося реагувати, - пояснила Альона Дегрік Шевцова, продовжуючи: – Три найбільших японських банки — Fukuoka, Yokohama і Resona — спільними зусиллями запустили систему оплати через QR-коди і додаток під назвою Yoka Pay. У січні 2018 року ще один японський великий банк Mizuho запустив Mizuho Wallet. Тоді ж компанія Origami інтегрувалися з Ogaki Kyoritsu Bank — це дозволило клієнтам банку використовувати "QR-кодовий" додаток", — закінчила свою думку Альона Дегрік Шевцова про найбільші інтеграції між двома сферами.

В тренді
Температурні гойдалки і сильний вітер: чого чекати від погоди 5 квітня (карта)

Говорячи про лідерів ринку, глава LeoGaming, розповіла про головних рітейлерів Країни сонця, що сходить, які створили екосистему для клієнтів.

"Але одним з лідерів є Rakuten Pay – mobile-only система платежів, яку в 2016 році запустив лідер японського e-commerce сегменту. У додатку величезна перевага через знаходження в екосистемі Rakuten: для ідентифікації клієнти вводять лише свій Rakuten ID. Кількість торгових точок, де можна розрахуватися гаманцем — майже 1,2 млн, —пише Альона Дегрік, і далі: – Значущим конкурентом "ракутена" є Line Pay — додаток на основі месенджера Line, аудиторія – 165 млн осіб. Line був запущений в 2014 році. У ньому доступні грошові перекази між користувачами та мобільні платежі".

Говорячи про інших учасників ринку, Альона Дегрік Шевцова називає індійський сервіс Paytm, блокчейн-стартап MoneyTap, а також китайський WeChat Pay.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...