Авторитетне ЗМІ назвало компанію, яка досягла успіху в умовах кризи

10 червня 2016, 16:46

Актуально

Незважаючи на загальну економічну кризу в Україні, "Перша приватна броварня" планує збільшити обсяги продажів другий рік поспіль. Про це пише авторитетне видання "Новое время". Так, у 2015 році обсяги продажів компанії виросли на 11% у натуральному обсязі та на 43% у грошовому відношенні, а у 2016 році компанія планує вирости ще на 16% та на 46% відповідно.  

"Атиповим виглядає активний розвиток наймолодшого гравця вітчизняного ринку пива – компанії "Перша приватна броварня", – пише Андрій Юхименко, керівник відділу "Бізнес" сайту "Новое время", в авторській оцінці своєї 2-годинної розмови з Андрієм Мацолою, засновником та CEO "Перша приватна броварня". – Зараз об’єми продажів "Перша приватна броварня" ростуть і їй вдається відігравати долю в провідних гравців".

Детальніше про те, чому в світі панують пивоварні династії, чому вітчизняні пивовари самі винні в кризі на ринку, а також про переваги українського напою над російським,  "Новое время" відверто розповів сам Андрій  Мацола в матеріалі "Джин з пляшки", з онлайн-версією якого можна ознайомитися тут

В тренді
Антикризові заходи: Степанов розкрив нові плани МОЗ

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти