Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Mini Cooper – за пачку морозива: компанія "Ласунка" подарувала автомобіль мешканці Запоріжжя

4 листопада 2019, 11:00

Актуально

На честь 18-ої річниці створення морозива "Гран-Прі" компанія "Ласунка" провела всеукраїнську акцію "Гран-Прі вибирай - Mini Cooper вигравай"

Крім автомобіля, у кожного була можливість виграти фірмовий велосипед і отримати бонус у розмірі 20 грн на рахунок мобільного телефону.

Період проведення акції склав півроку – з 1 березня по 1 вересня 2019 року. Щоб взяти участь у розіграші призів, потрібно було знайти спеціальний промокод під обгорткою ріжка "Гран-Прі", зареєструвати його на офіційному сайті компанії або відправити СМС на номер 9100.

Загалом за 6 місяців коректно було зареєстровано понад 700 тисяч промокодів. За півроку щасливими володарями сучасних, швидких і яскравих велосипедів від ТМ "Ласунка" стали 26 щасливчиків.

Переможців визначали щоп'ятниці з допомогою випадкової вибірки чисел на сайті "Random.org". Технічну підтримку розіграшу надав партнер акції "Ліднайн". Відео підтвердження кожного розіграшу було опубліковано на офіційному YouTube-каналі компанії.

Переможця головного призу визначили 2 вересня 2019 року. Ним виявилася Олена Протоєрескул з міста Запоріжжя. Як розповідає переможниця, дзвінок від представника компанії став для неї справжньою несподіванкою. Спочатку вона і зовсім подумала, що це якийсь фейк.

Ключі від новенького автомобіля в обмін на виграшний промокод Олені вручили 14 вересня в головному офісі компанії "Ласунка" в місті Дніпрі. Жінка розповіла, що працює в дитячій лікарні, і, як і всі діти, дуже любить морозиво. Одного разу повертаючись додому з роботи, купила ріжок "Гран-Прі", прочитавши про акцію, вирішила відправити код. Того дня вона й уявити собі не могла, що головний приз дістанеться саме їй. Олена дуже щаслива і вже планує піти на курси водіння, а після здати на права.

"Наша довгострокова акція – це, передусім, вдячність кожному споживачеві за те, що були з нами протягом 18-ти років і вибирали нашу продукцію. Флагман ТМ "Ласунка", лідер продажів – ріжок "Гран-Прі"- натуральний продукт, створений з кращих компонентів з дивовижними смаками. Тому ми хочемо подякувати кожній українській родині", – каже керівник маркетингового відділу Козакова Ірина.

Компанія "Ласунка" вітає Олену з перемогою в акції і бажає успіху всім любителям морозива в наступних акціях! ТМ "Ласунка" -це виробник щастя і гарного настрою!

Довідка

Компанія "Ласунка" протягом 22 років радує смачним морозивом та дарує насолоду людям в Україні і далеко за її межами. За час її роботи були створені різноманітні смаки. Найпопулярнішими стали "Гран-Прі", "Малюк-Ам", "Факел" і полюбилося багатьом морозиво в відерцях "Banket" – натуральне морозиво з смачними начинками сорбет, грильяж, апельсин і карамель на вибір. Кожен зможе знайти для себе той смак, який стане його улюбленим.

Все це можливе завдяки високій якості продукції, що виготовляється, сучасному виробництву і роботі команди по-справжньому талановитих людей, які люблять свою справу. Компанія не зупиняється на досягнутому, а постійно освоює нові галузі у виробництві морозива і технологій.

ТМ "Ласунка" – сімейний бренд, який виробляє щастя!

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:

0 800 407 000

https://lasunka.com

https://www.facebook.com/lasunka.tm

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...