Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Не рекламою єдиною: COMFY випустили новий епізод веб-серіалу, приурочений "Чорній П'ятниці"

22 листопада 2018, 10:00

PR

Компанія COMFY в процесі підготовки до «чорної п'ятниці», випустила другу серію веб-серіалу «Міксер». У серії розкривається реальна підготовка співробітників магазина напередодні одного з найспекотніших днів у сезоні продажів  

У новому епізоді, який знімають в одному з магазинів в Києві, головний герой – новачок Валера вперше зустрічається з таким явищем як "Чорна п'ятниця" і, звичайно ж, хоче показати себе великим професіоналом і відповідальним працівником. Виходить у нього це з трудом, але його колеги готові прийти на виручку і допомогти набути цінного досвіду, який іноді видобувається крізь сльози. В результаті не обходиться без курйозних ситуацій і веселих жартів.

"В минулому році 10% домогосподарств в Україні прийшло в магазини COMFY в" Чорну п'ятницю ". Очікуємо, що в цьому році буде ще гаряче. Наскільки все серйозно і непросто ми показали в новій серії "Міксера". В цьому році ми закликаємо наших клієнтів купувати товари онлайн, заздалегідь їх резервуючи на сайті, і забирати у зручний час з магазину", - коментує head of digital & brand communications COMFY Олександр Жиляєв.

В тренді
Коронавірус в Україні: карта захворілих по регіонах на 26 травня

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...